Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allereerst ik ben een jongen van 19 jaar en gebruik eigenlijk pas sinds kort ketamine maar dit is erg uit de hand gelopen ben nu 1.5dag clean ik heb ongeveer 4 weken dagelijks gebruikt 0.5g-1g per dag met soms uitschietsers van 2g Max hier heb ik soms is wat maagkrampen gehad maar verder niks om me zorgen om te maken maar sinds 5 dagen geleden heb ik ineens een enorme pijn in me urinebuis niet in me blaas maar echt in me urinebuis en heb ik ook 2 keer bloed geplast wat een beetje slijmerig was ik ben toen direct gestopt met keta maar heb na 1 dag toch weer wat keta gesnoven Ong 0.3Gr 2 dagen oprij. Maar de pijn bleef aanhouden nu ben ik 1.5dag nuchter en ik blijf volhouden want ik wil er echt vanaf…. Als ik andere topics lees zie ik dat ik volgensmij nog redelijk optijd erbij ben en hopelijk hersteld het zijn er nog mensen die mij kunnen helpen met de pijn te verzachten en eventueel tips hebben wil er echt vanaf is echt een brandend gevoel in me hele urinebuis hopelijk kom ik er vanaf"
"Had echt niet verwacht dat er zo snel al problemen optreden door keta gebruik… was er wel al van op de hoogte wat het met de blaas kon doen maar al na 4 weken dagelijks gebruik had ik niet aan zien komen het is ook echt opeens gekomen uit het niets had hiervoor helemaal geen last het is ook niet in de blaas maar echt alleen in de urinebuis kan makkelijk om de 2 uur naar de wc maar dan doet het echt zeer als ik naar de wc ga… maar goed Nogsteeds nuchter en dat zal ik ook zeker blijven pff wat een hel"
"Vandaag dag 3 nuchter voel me al stukken beter heb eigenlijk ook geen aandrang meer naar de keta, vannacht 9 uur geslapen zonder wakker te worden om naar de wc te gaan hopelijk verdwijnt de pijn met plassen ook snel…. Pff wat een ellende kan die keta veroorzaken kan me niet voorstellen hoe erg andere forumleden het hebben /gehad hebben gun deze pijn niemand…"
"keta+4mmc of 3mmc = Het beste dat ik ooit heb gebruikt p.s wel heel verlslavend"
"Snuffelaar zei: On topic 3-mmc met ghb en ketamine blijft voor mijaltijd de holy trinity Klik om te vergroten... voor mij hoeft de ghb niet 3mmc+ketamine maar blijf er maar vanaf ik kan niet stoppen als ik begin helaas.... Addiction🥲"
"Snuffelaar zei: Nihao vragen voor verkoopcontact mag hier niet. Bedoel je deze (anno 2020)? Bekijk bijlage 60378 Klik om te vergroten... Ik heb deze vandaag gekregen van mijn dealer..."
"hey beste forum leden ik heb een vraag ik heb 2 oxycodon pillen retard van 10mg hoe laat ik deze sneller werken inplaats van vertraagde afgifte ik las iets van opzuigen ipv slikken of kapot stampen en dan slikken? wat is de beste methode alv bedankt"
"had ze dinsdag gepakt en op gezogen als een keelsnoepje maar merkte er niet zo veel van.... Had ook geen cravings na gebruik"
"Spyro zei: Ik deed doorhakken totdat het compleet droog is. Klik om te vergroten... ja bij mij blijft de pep wel een beetje vochtig achtig kan blijven strijken maar word niet kurkdroog... blijft toch wel een beetje plakkerige pep maar houd wel echt maar 40% over van mijn natte pep als ik het op deze manier droog"
"heb me speed nu uitgestreken op cd hoezen kijken wat voor resultaat ik hier uit haal... Ga nu zo eens proberen te slapen wat waarschijnliik onmogelijk is aangezien me laatste dosis 2 uur geleden was.... maar ga in ieder geval niks meer bijnemen zodat ik hopelijk zo wat slaap kan pakken voordat ik dadelijk in een binge van 3-4dagen zit 😴"