Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt me onrendabel voor de shisha lounge zaken als ze cannabis ipv smaakjes tabak gaan aanbieden voor smaakjes tabak prijzen.. En ze hebben geen vergunning ervoor"
"Hoi beste leden, Mijn persoonlijke ervaring als decenia lange gebruiker van cocaïne (Laatste jaren base coke) Is dat ik als 47 jarige langer moet bijkomen na nachtje doorhalen"
"Manier van inname is denk ik het grote verschil Paar keer gebruikt op de Chinese manier In soort van zelfgemaakte waterpijp waarbij je een stuk folie met ice eronder houd en dan de rook inhaleert (een maat maakte die waterpijp zelf) Dat water maakt de smaak dragelijker imo Anyway vind het persoonlijk niet echt lekker. Heb liever base coke als ik toch moet gaan roken"