Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThc in waterpijp?

Thc in waterpijp?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Daar zit fruit tabak in en geen cannabis inderdaad. Cannabis is ook niet echt geschikt ervoor, aangezien zo'n ding met kooltjes verwarmt wordt en cannabis dan niet echt heet genoeg wordt om te verdampen/verbranden.

Een sisha is weliswaar een waterpijp maar wordt dus op een totaal andere manier aangestoken dan een bong.
Y
YoycélynLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!
Misschien een beetje een gekke vraag maar ik vraag me dit al een tijdje af, en voel me best wel dom om deze vraag te stellen. Ik zou graag eens naar een shisha lounge gaan maar ik ben bang dat daar wiet en/of hasj in zit. Deze zomer heb ik een paar keer geblowt maar het ging ook een paar keer goed mis. (Hallucineren, stemmen horen, galmende ruimtes niet kunnen verdragen en dat voor 6+ weken.) Hierom heb ik voor mezelf besloten om dat niet meer te doen. Maar zit er in een waterpijp (vanuit gaande dat het in een lounge is) standaard wiet/hasj? Of is een waterpijp heel wat anders als shisha?

Heel erg bedankt alvast ❤
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Lol!

Het principe is hetzelfde, een sisha is inderdaad een soort waterpijp. Maar in zon sisha lounge wordt gewoon tabak gerookt in allerlei kleuren en smaken, en geen wiet en of hasj.
Y
YoycélynLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Lol!

Het principe is hetzelfde, een sisha is inderdaad een soort waterpijp. Maar in zon sisha lounge wordt gewoon tabak gerookt in allerlei kleuren en smaken, en geen wiet en of hasj.
Klik om te vergroten...

Ahh top dankjewel :) maar eens proberen binnenkort dan
M
MaximusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lijkt me onrendabel voor de shisha lounge zaken als ze cannabis ipv smaakjes tabak gaan aanbieden voor smaakjes tabak prijzen..
En ze hebben geen vergunning ervoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."