#1
Daar zit fruit tabak in en geen cannabis inderdaad. Cannabis is ook niet echt geschikt ervoor, aangezien zo'n ding met kooltjes verwarmt wordt en cannabis dan niet echt heet genoeg wordt om te verdampen/verbranden.
Een sisha is weliswaar een waterpijp maar wordt dus op een totaal andere manier aangestoken dan een bong.
Een sisha is weliswaar een waterpijp maar wordt dus op een totaal andere manier aangestoken dan een bong.