Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen weekend (zaterdagavond) heb ik voor de eerste keer 3MMC gebruikt en dit wil ik graag met jullie delen omdat er zo weinig over te vinden is. Setting: Een vriend die ik al heel lang ken maar niet zo vaak meer zie, kwam met zijn vriendin bij mij langs om samen uit eten te gaan en daarna een feestje te pakken. Rond 16:30 kwamen ze bij mij aan en hebben we even snel de spullen binnen gezet en zijn daarna een biertje gaan drinken in een café. Hier kwam ter sprake dat ze 3MMC bij zich hadden. Ik vind de effecten van verschillende drugs super interessant maar ik was ook een beetje bang voor designer drugs omdat er zo weinig over bekend is. Op dat moment was het gewoon een optie en we zouden later kijken naar welk feestje we wilde gaan. 22:00 Nadat we uit eten zijn geweest kwamen we terug bij mij thuis om even een drankje te doen en om te kijken waar we die avond heen zouden gaan. Ik zat ondertussen informatie op te zoeken over 3MMC en las een tripreport. Helaas was er niet veel over te vinden vandaar ook dat ik dit report schrijf. In een aflevering van drugslab waarin Bastiaan 6APB gebruikt, krijgt hij een super hoge hartslag en gaat hij echt super hard. Daardoor was ik een beetje huiverig voor RC's maar mijn interesse was toch wel gewekt door de tripreports en ik had voor mezelf besloten dat ik het wilde proberen. In eerste instantie was ik van plan om het te snuiven omdat het dan minder inwerktijd heeft en het is ook weer wat sneller uitgewerkt zodat ik nog een beetje slaap zou kunnen pakken die nacht. Maar na wat slechte ervaringen van mensen te hebben gelezen besloot ik het te slikken. 23:30 We zagen een feestje wat er leuk uitzag met als muziekstijl: house, disco, eclectic dus we kochten een kaartje en namen rond 0:00 alle 3 een capsule met zo'n 150 - 180 mg 3MMC. Na nog even thuis gezeten te hebben, liepen we naar het feestje en na een kleine rij van 5 minuten stonden we binnen. Daar haalden we muntjes en met een drankje in de hand liepen we een rondje. Het was nog vrij rustig en er hing nog geen goede party vibe. 1:30 Ik merkte bijna niets van de 3MMC behalve dat ik minder moe was en dat vond ik jammer want nu ik het probeerde, wilde ik ook de volle ervaring hebben en niet alleen dit. De 2 anderen zeiden dat ze het wel een beetje voelden maar ook niet heel erg. We besloten alle 3 nog een capsule te nemen en daarmee zaten we op ongeveer 300 mg per persoon. 2:00 Het feestje was ondertussen lekker op gang gekomen en de dansvloer stond vol met mensen die lekker aan het feesten waren. Ik voelde me super opgewekt en kon geen moment meer stil staan. De muziek beleving was intens zoals bij xtc maar dan zonder het wause gevoel, gewoon lekker scherp. Wel merkte ik dat ik als een otter aan het zweten was. Er liepen druppels over m'n voorhoofd en het kwam zelf door m'n wenkbrauwen in m'n ogen. Tijd om even af te koelen. Alle 3 waren we super veel aan het praten en ik ben normaal gesproken niet iemand die veel aan het woord is maar nu moest ik echt m'n best doen om anderen niet af te kappen. Praten ging gewoon vanzelf en ik voelde me super zelfverzekerd, het voelde alsof ik iedereen onder de tafel kon lullen. Met xtc ga ik ook veel praten maar dit ging nog wel een stapje verder. Ik ging even plassen en merkte dat dit iets moeilijker ging maar het was goed te doen, daarna keek ik in de spiegel om te zien hoe ik er bij stond. Ik had een strak bekkie en iets vergrote pupillen maar niet zo erg dat het direct opvalt. Ook checkte ik mijn hartslag op mijn horloge en deze was 110 in rust en max 150 tijdens inspanning, prima waardes vond ik zelf en dat voelde fijn. 4:00 De uren daarna waren een afwisseling van non stop bewegen op de dansvloer en tussendoor afkoelen en praten. De hele tijd met een ongekend energieniveau. Iets na 4:00 begon ik wel mijn benen te voelen en zwakte het opgepepte gevoel een beetje af. 4:45 Het feestje duurde tot 5:00 en iets daarvoor pakten we onze jassen en liepen we naar buiten. Eerst heb ik nog even zonder jas gelopen om af te koelen, mijn shirt was helemaal nat van het zweten. Na een tijdje kreeg ik het toch koud en heb ik mijn jas aangetrokken. Door wat afleiding onderweg waren we rond 6:00 thuis en hebben we een beetje kwark gegeten om even iets van voeding binnen te krijgen. Ik had nog een half jointje liggen en hoopte dat dit zou helpen om in slaap te vallen. Deze deelde we en daarna zijn we nog even op de bank blijven zitten met een rustige afterhours playlist aan. 7:00 We waren klaar om naar bed te gaan en ik ging even douchen om het zweet eraf te spoelen. Douchen was heel fijn door de combi van 3MMC en wiet. Ik dook m'n bed in en luisterde nog wat muziek en hoopte dat ik snel in slaap zou vallen. Dit gebeurde echter niet en ik ben in 2 uur tijd wel 3 keer uit bed gegaan om te plassen. Rond 9:30 viel ik eindelijk in slaap en om 12:00 werd ik weer wakker. 12:30 De anderen waren ook wakker en we hebben de avond nog even besproken met een tosti als ontbijt. Op de vermoeidheid na voelden we ons best prima. Na het ontbijt gingen de vriend en zijn vriendin weer terug naar huis en kwam er een einde aan deze mooie beleving. Later die dag: Ik merkte wel dat ik mijn lichaam flink heb uitgeput en was super moe. In de middag rond 14:00 besloot ik om even een powernap te doen maar ik werd pas om 17:30 wakker. In de avond ging ik rond 22:30 naar bed. Maandag: Om 6:30 stond ik op om te gaan fitnessen en voelde me beter dan verwacht. Daarna de hele dag gewerkt en op wat vermoeidheid na ging het allemaal prima. Dan merk je toch wel dat je serotonine voorraad niet zo erg wordt uitgeput als bij xtc. Wel heb ik een beetje last van m'n nek, waarschijnlijk door de spierspanningen. Dit heb ik ook na xtc. Hieronder nog in het kort de effecten die ik gemerkt heb. Fijn: -Super veel energie -Heel opgewekt -Intense muziekbeleving -Veel zelfvertrouwen -Scherp -Veel zin om te praten Minder fijn: -Zweten -Niet kunnen slapen terwijl het magische er wel vanaf is -Strak mondje -Spierspanningen -Klein beetje kauwen/ tong bewegen (veel minder dan bij xtc) -Egoïstische trekjes (mijn verhalen zijn interessanter dan die van anderen) -Onrustig Als ik erop terugkijk dan vind ik 3MMC een goede concurrent van xtc omdat je gewoon lekker scherp blijft en de up is een constante lijn. Je levert wel in op het over de top blije en verliefde gevoel wat xtc geeft maar dat heeft weer als voordeel dat de kater minder heftig is. Als de tweede dosis de helft van de eerste was geweest dan had ik waarschijnlijk ook super lekker gegaan. Maarja dat is altijd even aftasten. Het blijft een RC en dat voelt niet zo prettig, toch gaat deze nieuwe vriend nog wel een keer voorbij komen! Tot zo ver mijn report"
"Al een tijdje ben ik nieuwsgierig naar de effecten van coke, ik heb een paar maanden geleden een keer 2 sleutelpuntjes genomen op een feestje maar daar merkte ik vrij weinig van. Op forums zag ik verschillende dingen, dat sommige mensen het heel chill vinden en andere vinden het tegenvallen en het niet het geld waard. Ook is het spulletje nogal verslavend wat het toch wel een beetje spannend maakt. Na een aantal weken was de nieuwsgierigheid niet weg en besloot eens aan de donkere kant van het internet te kijken. Daar bood iemand 92% zuivere coke aan. Op verschillende fora zag ik dat de maximale zuiverheid 89% is maar ik zag ook beoordelingen van mensen die zeiden dat het goeie coke is. Nog een week later heb ik de knoop doorgehakt en bestelde ik een gram. Woensdagavond laat had ik het besteld en de volgende dag zag ik dat de verkoper het had verzonden. Ik verwachtte eigenlijk dat het er 1 dag later zou zijn, op vrijdag. Na verschillende keren mijn brievenbus gecheckt te hebben moest ik constateren dat ik het niet zou ontvangen die dag. Was ik mijn geld kwijt? Had de verkoper gezegd dat het verstuurd was zonder het daadwerkelijk te doen? Was het onderschept en zou ik het daarom niet ontvangen? Of moest ik gewoon wat meer geduld hebben? Het laatste bleek gelukkig waar want zaterdag zat er een kaartje in de bus. Ik maakte het direct open en jahoor ik trof een zakje met wit poeder aan. Die avond ging ik met een vriend naar een festival en hij kwam bij me eten. Ik vertelde hem over mijn bestelling en we bestudeerden de inhoud, het waren witte brokjes dus geen fijn poeder. We wogen het op een klein weegschaaltje en het was precies 1 gram dus so far so good. Ik deed wat poeder op m’n vinger en likte het eraf na een tijdje waren heel m’n tong en lippen verdoofd. Nog een indicatie dat het waarschijnlijk wel goed spul was. Afijn verder hebben we er niks mee gedaan die dag en heb ik het zakje opgeborgen Maandagavond Na een heerlijk paasweekend met eerst het festival en daarna veel zon, biertjes en een bbq was ik weer thuis. Ondanks alle afleiding in het weekend dacht ik toch steeds aan het zakje coke, zeker omdat ik er eigenlijk al weken mee bezig was. Ik vond het tijd om het nu gewoon te proberen. Het was iets voor 22:00 en morgen ga ik werken maar daarvoor hoef ik niet heel vroeg op te staan dus als ik 0:30 in bed zou liggen vond ik het prima. 22:00 Ik wist niet zo goed of ik nou lijntjes wilde maken of sleutelpuntjes nemen en omdat ik het toch best spannend vond besloot ik om 2 sleutelpuntjes te nemen. Ik heb weinig ervaring met snuiven en ik vond het geen prettig gevoel, het brandde niet echt maar het voelde gewoon niet fijn in m’n neus en keel. Het waren maar kleine puntjes en ik wachtte met gezonde spanning af wat het effect zou zijn. De vieze smaak bleef best lang hangen maar ik voelde geen opgewekt gevoel opkomen. Ook m’n hartslag was gewoon normaal. Nog even afwachten. 22:45 Dit was een tegenvaller ik heb geen rush gehad en omdat ik toch echt de coke ervaring wil hebben besluit ik nu 2 lijntjes te maken. In een la lag een pas van mijn zorgverzekering en ik vond het wel grappig omdat hiermee de lijntjes te maken. Ik gooide op het oog wat brokjes op tafel en maakte er een fijn poeder van om dit vervolgens te verdelen in 2 lijntjes. Eigenlijk wilde ik van een pen een snuifbuisje maken maar ik kon geen geschikte pen vinden dus heb ik het maar met een opgerold papiertje gedaan. De lijntjes gingen makkelijk naar binnen maar het voelde nog steeds niet prettig. 10 minuten later voelde ik een warm gevoel opkomen en mijn hartslag ging omhoog. Yes daar gaan we! Ik voelde me scherp maar ook enigszins onrustig. Ook moest ik naar het toilet dus heb ik dat maar even gedaan. Daarna kreeg ik zin om muziek te luisteren en gezien het tijdstip besloot ik dit met een koptelefoon te doen. Oké ik snap wel dat mensen dit nemen, wat een chill gevoel. Lekker muziekje luisteren en ik had ook zin om met mensen te praten. Dat ging helaas niet want ik zat alleen. Maar goed dat mocht de pret niet drukken ik besloot wat informatie op te zoeken over hoe verslavend coke is. Conclusie het is moeilijk om er vanaf te blijven als je begonnen bent. Die ervaring kon ik zeker delen want ondanks dat ik lekker ging en nu de coke ervaring heb gehad, had ik het idee dat het toch nog iets meer zou kunnen. Het was half 12 en ik had dus een goed excuus om nog even door te gaan want ik mocht van mezelf tot half 1. 23:40 Ik leg nog 2 lijntjes neer van ongeveer dezelfde hoeveelheid en dit keer snuift het een stuk lekkerder weg dan de eerste keren. Ook heb ik geen vervelend gevoel of vieze smaak meer. Ik wist dat het zakje (met inhoud) eerst 1,15 gram woog en was benieuwd hoeveel ik nog over had, het bleek nu precies een gram te zijn dus ik had er maar 150 mg doorheen gejaagd dat gaf me bevestiging dat het bescheiden lijntjes waren. 5 – 10 minuten later voel ik hem weer lekker opkomen en ik besluit een paar punten op papier te zetten over hoe ik het ervaar. Tussendoor loop ik naar de badkamer nog steeds met mijn koptelefoon op om te kijken hoe ik eruit zie. Ik vind dat ik er helemaal normaal uitzie en denk dat niemand door zou hebben dat ik gesnoven heb. De muziek klinkt lekker en ik begin een beetje te dansen in de badkamer, damn ik voel me chill! Na een paar minuten ga ik weer zitten en zie dat m’n hartslag 130 is. Ik ben benieuwd of hij lager wordt als ik heel rustig ga zitten en goed op m’n ademhaling let. Hij daalt binnen 10 tallen seconden naar de 90, bizar verschil wel! Naast de hoge hartslag merk ik dat ik natte oksel heb van het zweet en dat stoorde me een beetje maar overall nog steeds een prima gevoel. 0:00 Nu kan ik zeker bevestigen dat de cravings heftig zijn want ik heb alweer zin om een nakkie te nemen. Ik denk dat dit het moment is dat mensen op een feestje naar het toilet lopen om bij te nemen want je voelt hem nog wel en waarschijnlijk is het dan precies een goeie timing om weer bij te nemen. Nu krijg ik een beetje een schraal gevoel in m’n keel waardoor het prettige gevoel iets afzwakt. Op dit punt zou ik weer prima kunnen stoppen maar ik had met mezelf afgesproken dat ik om 0:30 op bed wilde liggen dus ik vond dat ik nog wel 1 keer kon nemen. Op het drugsforum lees ik “Ik ben zo'n junk die z'n spiegeltje aflikt, tintelingen in je tong, heerlijk” dat vind ik wel een goede om mee af te sluiten. 0:25 Uiteindelijk is het al bijna half 1 voordat ik alles weer neergelegd heb voor de laatste lijntjes. Half 1 in bed gaat hem dus niet worden maar ach daar gaan we! Ik schrik een beetje van hoe makkelijk het weg snuift vergeleken met de eerste keer en voel me toch een beetje een junkie. Na een kwartiertje zit ik weer te pieken en heb zin om de punten die ik had opgeschreven verder uit te werken in een report. Dus laptop open en typen maar, ondertussen luister ik nog steeds muziek. Ik voel soms m’n handen een beetje tintelen misschien door het vaatvernauwende effect van coke? 1:15 Ik ben nu dit deel aan het typen en ben nog steeds behoorlijk energiek en heb nog geen behoefte om te gaan slapen. Coke is toch wel een verraderlijk goedje zoals al veel mensen hebben ervaren. Nu ga ik toch echt stoppen met bijnemen want ik wil nog wat nachtrust kunnen pakken. Eindstand Ik ben voorzichtig begonnen en daar ben ik blij mee. Ook de opbouw daarna was prima maar toch heb ik me laten meeslepen en heb meer genomen ik eigenlijk van plan was. Dus leuk spul maar de effecten zijn vrij kort en het is prijzig om het veel te gebruiken. Ook moet je toch wel een zekere ruggengraat hebben om het in de hand te houden. Cheers!"
"DrumCode zei: Er staan weinig reports over coke terwijl het toch wel een populaire drug is, dus leuk om over te lezen. Heb je nog een beetje kunnen slapen daarna? Klik om te vergroten... Ik sliep uiteindelijk om 2:00 en om 7:30 stond ik weer op dus dat was nog wel oké. Ik moet wel zeggen dat ik niet zo diep sliep."
"Dirkjan zei: Leuk report, fijn dat het je bevallen is. Ik heb zelf ook een paar keer 3-MMC gebruikt. Maar ervaring viel een beetje tegen, maar was toch wel lekker spul. Ik snap dat je bang bent voor designer drugs omdat er weinig over bekend is, maar designer drugs zijn niet één groep drugs. Het zijn drugs waar weinig over bekend is. Maar ALD-52 en 1P-LSD zijn bijvoorbeeld research chemicals die lijken op LSD. Er is een wereld van verschil tussen verschillende RC's. Er blijft altijd een risico met het experimenteren met RC's maar er is wel heel veel informatie op het internet te vinden. Slecht idee, wees blij dat je het niet gedaan hebt. Ik heb echt een uur met verschrikkelijke neuspijn gezeten na het snuiven van een klein lijntje gecrushte 3-MMC kristallen. Voor mij is 3-MMC een mix tussen zo'n 40 procent coke, 40 procent speed, en misschien net 20 procent MDMA. Ik mis het sprookjesachtige alles-en-iedereen-is-lief empatische love gevoel wat MDMA geeft, en daarom reken ik het ook niet als MDMA concurrent. Het is een hele andere drug, met een ander effect. Klik om te vergroten... Fijn dat je het een leuk report vindt! Ik heb misschien alle designer drugs te makkelijk over één kam geschoren. Ze hebben natuurlijk niet allemaal dezelfde risico's maar het blijft experimenteel spul. Ben inderdaad blij dat ik het niet heb gesnoven, ik las ook dat mensen de effecten anders ervaren als ze het snuiven en niet in een positieve zin. Of het een concurrent is, is voor iedereen anders. Ik heb het wel zo ervaren en een groot voordeel vind ik dat je er geen erge kater door krijgt. Als ik MDMA had gebruikt dan had ik dat vandaag nog wel gemerkt en nu had ik nergens last van."
"Neo-Shulginist zei: Had je geen last van cravings? Ik was echt geschrokken hoe erg ik zin had om bij te pakken na 4-MMC (mephedrone / M-cat / miauw miauw). Bij een vriend van wie ik wist dat hij nog een beetje had ging ik bijna smeken of ik nog mocht terwijl ik dat bij geen enkele andere drug ooit heb gedaan. Op = op, denk ik normaal. Met 3-MMC vond ik die cravings iets minder, maar die cathinones blijven toch wat pittiger qua bijwerkingen en come-down dan (meth)amfetamines, imo. EenVandaag heeft trouwens een keer een radioreportage en online verhaal gemaakt over iemand die 3-MMC gegebruikt. https://eenvandaag.avrotros.nl/item...swetten-met-legaal-verkrijgbare-designerdrug/ Klik om te vergroten... Ik moet zeggen dat ik geen last had van cravings daarna, ik wilde gewoon slapen. Ik zag wel dat mensen meer cravings hebben als ze 3MMC snuiven. Ook zag ik dat 4MMC een stuk heftiger is en dat daar de cravings inderdaad niet mis zijn. De come-down vond ik eigenlijk best prima gewoon heel geleidelijk. Het grote risico met cathinones is de werking op het cardio vasculaire systeem, bloedvatvernauwing (blauwe ledematen, zelf niet ervaren overigens). Ah nice! Die reportage ga ik morgen eens checken."