Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kan ook 2 gram speed, zo'n 6 pillen, alcohol, wiet en een beetje coke gebruiken, en (iig de laatste nacht) niet slapen. Wanneer ik na zo'n weekend op bed ga liggen zie ik alles wat ik wil zien, in posters, flaggen, muren en tekeningen. Bijvoorbeeld een jongetje rijdend op een ijsbeer, gewone rondjes die ineens allemaal als spiralen met elkaar verbonden zijn, dansende wezens, sterren die om elkaar heen draaien en vormen maken, ... Terwijl ik onder invloed van LSD alleen maar de meest beperkte vervormingen zie."
"Hallo, Ik had een vraag. Als je speed gebruikt terwijl je op lsd aan het trippen bent, zal de trip dan minder sterk, of korter worden? Groeten"
"Ik heb het begrepen jongen Ik hoopte alleen dat et er heftiger van werd wist ik veel Maar dankjewel allemaal"
"of meisje pardon"
"maar als je geen speed meer gebruikt zal het toch niet erger worden dan dit? En gaat het niet vanzelf weer over?"
"Ik heb gisteravond tegen negen uur men laatste bommetje speed gehad na de hele zondag strak te hebben gestaan. Ik merk het nu nog steeds, er was ongeveer 2-2,5 gram doorgegaan, niet zulke hele goede. Nu moet ik vanmiddag naar de kaakchirurg, maar werkt verdoving nog wel als je speed in je bloed hebt? groeten, Marieke"
"Ik heb et overleefd! Heb ik dus eindelijk een dag dat ik niet meer met me bek trek (nuchter zou je et niet kunnen noemen..) moet ik drie kwartier me kaken op elkaar houden. Nahja, gister had ik er minder moeite mee. Maar de verdoving was iig sterk genoeg, en de behandeling bleek niet zo lang te duren"
"Heey Ik heb al tijd niet meer gebruikt, en lijkt me lekker om binnenkort keer weer coke te nemen. Er is echter onlangs epilepsie bij mij vastgesteld, en hier heb ik nu ook medicijnen tegen gekregen. Zijn er mensen die ervaring hebben met epilepsie en cokegebruik? Ik las wel dat het een gevaarlijke combinatie is, maar pepernoten zijn ook kankerverwekkend.. Is het het proberen waard (heb uiteraard al welles coke gehad) of zou ik meteen hardstikke dood gaan of een aanval krijgen van halve nacht..? moieh Marieke"
"okee, ze snapt et nou hopen dat ik deze meningen in mijn overweging meeneem.. Op het moment heb ik zowiezo wel ff weer genoeg gehad, paddo's gehad paar dagen geleden, voor het eerst dat het werkte bij mij (er was dan ook genoeg:P). Erg leuke trip gehad. levetiracepam heet het medicijn btw"
"Er komt iemand aan terwijl je een joint aan het roken bent, en ipv het verbergen neem ik een hijs.. Als er xtc in het spel is vergeet ik altijd dat ik joint aan het draaien ben, dus uiteindelijk neemt iemand anders het over. En een joint roken is daarna ook net zo'n probleem. De theorieen die je bedenkt als je stoned bent zijn soms best wel interessant. Maar meestal als ik ergens langer over nadenk wordt het vervormd en gaat het uiteindelijk helemaal nergens meer over."