Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PepTalk zei: Ik vind het wel lekker rustig in de shops Klik om te vergroten... Dat word het zeker, zelf ging ik nooit naar de shop ik kocht altijd een paar honderd gram met kamaraden en verdeelden dat onder elkaar. Konden we weer even mee verder, maar nu onze kweker er niet meer is ben ik ook gedwongen om naar de shop te gaan. Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit of er wel of geen pas is."