Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Meditatie, yoga en mindfulness zijn de beste middelen. Klik om te vergroten... Wat voor soort meditatie? Als ik vragen mag. Mag ook via pb."
"Hallo lieve mensen. Ik ben siz☺️ niet helemaal nieuw hier. Maar wel voor het eerst een bericht geplaatst. mijn exsusus als jk het niet goed doe🙈 Ik gebruik al 15 jaar cocaine. Niet achterelkaar maar met pauzes. Ik ben 9 maanden weer begonnen . Na 2 jaar amper gebuikt te hebben. 5 keer max. Ik noem het mijn fases. Er was 2 jaar terug weinig tot geen p te koop. Bollie wel maar die was wel ok. Ik mijn vaste dealer eerlijk en als hij zegt 20 min is het ook 20 min. Als het 5 min later is word dat ook meteen. Gemeld. Nu is er sinds 7 maanden eindelijk weer goede P 87 % puur. Ik had een brok gekocht waar de vingerafdrukken nog zichtbaar waren. Maar ik dwaal af. Met 0.8 kan ik een hele dag. Want je hebt weinig nodig. Normaliter als ik denk ben er klaar mee met deze fase stop ik. En dan heb ik 4 dagen psychische moeilijk en dat is het klaar. Deze keer vind ik het moeilijker omdat het zulke goede is. Mijn vraag is. Wat zijn jullie ervaringen met peruaanse cocaine (om te snuiven) en ik lees nu ook over fenacetine. Dat mij ineens heel veel angst geeft. Ja laat het testen ik weet het. Die drempel durf ik niet er hier maar 1 en daar werken bekende van mij. En ga niet na een andere provincies. Hopelijk kunnen jullie ervaringen delen en ook over fenacetine want niemand hier heeft daar over gehoord. Niet Haat reacties aub wees lief voor elkaar. Veel liefs"
"incognitomindrelieve zei: Hi all, ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij. Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken. 21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt. Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke. Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin. Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven. Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik. Vinden jullie alleen gebruiken een probleem? Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna. Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes... Klik om te vergroten... incognitomindrelieve zei: veel later viel ik voor de coke. Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin. Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven. Klik om te vergroten... En ook dat je aangeeft dat je het in het geheim doet."
"incognitomindrelieve zei: Hi all, ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij. Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken. 21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt. Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke. Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin. Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven. Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik. Vinden jullie alleen gebruiken een probleem? Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna. Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes... Klik om te vergroten... incognitomindrelieve zei: Hi all, ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij. Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken. 21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt. Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke. Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin. Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven. Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik. Vinden jullie alleen gebruiken een probleem? Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna. Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes... Klik om te vergroten... Als het gelinkt is aan problemen stappen en alcohol. Dat zijn meerdere factoren waardoor je gaat gebruiken. Maar als zo lang kan stoppen met herione wat mij ontzettend zwaar lijkt. Hoe kan het van xtc gaan na Coke. Eerlijk gezegd denk ik niet als het op is dat je dan een maand stopt."
"incognitomindrelieve zei: meer de dag erna. Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes. Klik om te vergroten... Alleen gebruik samen met het verdoven van pijn is helaas wel een verslaving. Je mag mij altijd een pb sturen als je er niet uit komt. Ik weet hoe je je voelt"
"Hallo lieve mensen. Ik ben siz Peru Niet helmaal nieuw hier maar wel mijn eerste bericht. Dus mijn exsusus als het niet helemaal goed is.🙈 Ik gebruik al 15 jaar cocaine. Niet achterelkaar maar met pauzes. Ik ben 9 maanden weer begonnen . Na 2 jaar amper gebuikt te hebben. 5 keer max. Ik noem het mijn fases. Er was 2 jaar terug weinig tot geen p te koop. Bollie wel maar die was wel ok. Ik mijn vaste dealer eerlijk en als hij zegt 20 min is het ook 20 min. Als het 5 min later is word dat ook meteen. Gemeld. Nu is er sinds 7 maanden eindelijk weer goede P 87 % puur. Ik had een brok gekocht waar de vingerafdrukken nog zichtbaar waren. Maar ik dwaal af. Met 0.8 kan ik een hele dag. Want je hebt weinig nodig. Normaliter als ik denk ben er klaar mee met deze fase stop ik. En dan heb ik 4 dagen psychische moeilijk en dat is het klaar. Deze keer vind ik het moeilijker omdat het zulke goede is. Mijn vraag is. Wat zijn jullie ervaringen met peruaanse cocaine (om te snuiven) en ik lees nu ook over fenacetine. Dat mij ineens heel veel angst geeft. Ja laat het testen ik weet het. Die drempel durf ik niet er hier maar 1 en daar werken bekende van mij. En ga niet na een andere provincies. Hopelijk kunnen jullie ervaringen delen en ook over fenacetine want niemand hier heeft daar over gehoord. Niet Haat reacties aub wees lief voor elkaar. Veel liefs"
"Size peru zei: Hallo lieve mensen. Ik ben siz Peru Niet helmaal nieuw hier maar wel mijn eerste bericht. Dus mijn exsusus als het niet helemaal goed is.🙈 Ik gebruik al 15 jaar cocaine. Niet achterelkaar maar met pauzes. Ik ben 9 maanden weer begonnen . Na 2 jaar amper gebuikt te hebben. 5 keer max. Ik noem het mijn fases. Er was 2 jaar terug weinig tot geen p te koop. Bollie wel maar die was wel ok. Ik mijn vaste dealer eerlijk en als hij zegt 20 min is het ook 20 min. Als het 5 min later is word dat ook meteen. Gemeld. Nu is er sinds 7 maanden eindelijk weer goede P 87 % puur. Ik had een brok gekocht waar de vingerafdrukken nog zichtbaar waren. Maar ik dwaal af. Met 0.8 kan ik een hele dag. Want je hebt weinig nodig. Normaliter als ik denk ben er klaar mee met deze fase stop ik. En dan heb ik 4 dagen psychische moeilijk en dat is het klaar. Deze keer vind ik het moeilijker omdat het zulke goe.de is. Mijn vraag is. Wat zijn jullie ervaringen met peruaanse cocaine (om te snuiven) en ik lees nu ook over fenacetine. Dat mij ineens heel veel angst geeft. Ja laat het testen ik weet het. Die drempel durf ik niet er hier maar 1 en daar werken bekende van mij. En ga niet na een andere provincies. Hopelijk kunnen jullie ervaringen delen en ook over fenacetine want niemand hier heeft daar over gehoord. Niet Haat reacties aub wees lief voor elkaar. Veel liefs Klik om te vergroten... caninus zei: nee, dat is zeker geen dealerpraat. zit echt een wereld van verschil tussen die 3 Klik om te vergroten... Klopt zit veel verschil in. De prijs is ook duurder van P het is een beetje gelig en geurloos. En niet scherp. Bollie en collie krijg ik meteen koppijn en hele sterke chemische geur. De werking duurt ook langer. Maar wat is fenacetine heb het wel opgezocht. Ik hoopte dat iemand daar ervaring mee heeft. In plaats van het te Googlen"
"_shikantaza zei: Het is een Paracetamol achtig medicijn dat uit de handel gehaald is omdat het kankerverwekkend is... Zegt je dat niet genoeg? Of is je verslaving op zoek naar een ervaring omdat het dan allemaal wel meevalt? Die troep wil je toch niet binnenkrijgen. Klik om te vergroten... Nee inderdaad dat wil je niet daarom vraag ik erna omdat ik er nooit eerder van heb gehoord. En ja het was in de jaren 80 een medicijn. En kankerverwekkend. Dat kan ik zelf ook wel opzoeken. Dat js toch niet mijn vraag. Als je zulke antwoorden. Geeft kan je beter gewoon niks zeggen."
"Size peru zei: Nee dat klopt dit gaat ook niet per g Klik om te vergroten..."
"_shikantaza zei: Okay! De enige keus die ik bij m’n dealer had was heel of half. Klik om te vergroten... EEnige keuze die ik heb 2 en half. Normaal per 10 maar omdat ik vrienden met zijn broertje en met Hem wel goed kan opschieten. Mag dat.. want dan weet hij tenminste zekr dat ik geen troep krijg. Maar mijn vraag is kan je fenacetine merken of zien ervarigen.. testen 9 van 10 zeggen ze dat niet bij het test centrumheb ik gelezen en ja ik heb mij ingelezen. En wie weet wat ze doen voordat het uit de container of kont gat komt. Sorry voor de omschrijving"