Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Nog nooit ergens op een forum iets gepost maar hier komtie dan.. Een vraag, Soms vermoed ik dat mijn partner drugs gebruikt... aantal keren gevraagd maar dan krijg ik te horen: nee. Maar toch ben ik niet helemaal gerustgesteld.. Als je speed (hem kennende) van een sleutel snuift, hoe zit het met de resten die achterblijven? Ik weet dat het droog/nat een verschil zal maken.. Maar voor dat ik hem er nogmaals (onterecht zeg maar) naar vraag wil ik zijn sleutels in de gaten houden. Die hangen elke avond in de keukendeur.. dus ff spieken en ik zie iets of niets. Nu zie ik af en aan voor de laatste 2 weken een sleutel waarbij de verticale gleuf steeds een inimini wit is aan de binnen rand. Nagel erlangs en t is weg. Dit doe ik dus ook om te zien of hij weer wit wordt en dat is dus het geval. Is dat dan drugs? Ze zitten eigenlijk altijd in zn broekzak verder. Hij zit in de glasbewassing.. dus ik kan ook een ei zijn en denken dat ie ergens zn sleutel voor gebruikt? Ff egrens langs halen of zo om schoon te maken.. ? Of is dat indd heel naïef.. Kunnen mensen mij vertellen of de resten van speed zo vast op een sleutel kunnen blijven plakken dat je het alleen ziet als je t weet zeg maar? Sorry voor mn hele verhaal.. duidelijk dat ik een vrouw ben.. Ik hoop echt ff wat goede adviezen te krijgen. Mijn dank ik groot voor het lezen en nog groter bij een advies of antwoord! Margriet"
"Kan het ook iets anders zijn? Vuil of weet ik het? Nou hij is normaal gesproken vrij open als ik hem ergens mee confronteer of aankaart. Dus dat is ook iets wat niet strookt met witte sleutels oa. Maar ik zou me ergens ook voor kunnen stellen dat hij bang is dat hij me keijt raakt. Het is best wel een gevoelige grote beer die aardig wat achter zn kiezen heeft. Ik zou zeggen dat hij ergens in de ochtend een snuif neemt om de dag door te komen. Niet in de weekenden etc als we samen zijn. Tja zo'n test vind ik dan helemaal zo'n ding. Daarom dacht ik, ik peil hier wat antwoorden eerst. Ik vind het zo lastig. Ben zelf hsp en dat maken zulke dingen voor mij helemaal moeilijk om.aan te kaarten... Maar dat terzijde.."
"oortjes zei: Geen idee. Als hij het niet wilt vertellen is dat met een reden. Praat erover en zeg dat je het niet erg vind en dat je het wel snapt ofzo. Andere optie is zelf snuiven en kijken of je wat voelt. EDIt: Mijn vriendin is ook hsp. Praten werkt het best voor haar. Ook al is het moeilijk. of schrijven. Klik om te vergroten... Haha.. die andere optie heeft een bekend antwoord.. Ben ook niet heilig geweest mn hele leven"
"ZERO- zei: Want vrouwen hebben geen verstand van drugs? En verder sluit ik me aan bij Fool. Klik om te vergroten... Haha t is meer dat kort en of bondig ontbreekt idzv lengte van het verhaal."
"Lieve mensen, Dank voor de adviezen en woorden! Afgelopen zondag gevraagd, met als begintune 'ik ben of word niet boos op je...' Geïrriteerd antwoord: nee. Dit is nou de 3e x dat je het vraagt... etc Gevraagd wat de grote hoeveelheid wit spul van dinsdag jl op zn sleutel was.. Hij reageerde geïrriteerd met: weet ik veel. Gevraagd of hij zn sleutel dan wel eens gebruikt voor zn werk? (Schoonmaken of etc) Lauter irritatie als respons. Ik ben (weliswaar met dik kloppend hart) uiterst rustig en open gebleven omdat de aanleiding van zn gebruik ook zou kunnen voort komen uit een 'downige' stemming. Ik weet het niet.. Soms ben ik zo naïef als een ei maar iets in me twijfelt gewoon.. Hij is moe, erg moe. Klaagt veel over zn werk. Is erg snel geïrriteerd. Hij had na de afgelopen dinsdag (sleutel momentje) spierpijn in zn benen woensdag?? En was apathisch stil bij thuiskomst die dinsdag... dat roept bij mij vragen op.. Het is en blijft moeilijk. Hij zit niet helemal lekker in zn vel, dus dat kan hand in hand gaan met zn gedrag kwa irriteren... Maar ook hand in hand met een biertje extra (feit) of zn vlucht ergens in zoeken. Dat weet ik van hem.. Maar eerlijk. .ik dacht dat het serieus achter hem lag... (ik = ei?) Ik heb een keuze gemaakt om voor zn woord te kiezen en mocht de waarheid anders zijn.. Dan zal dat blijken en mij over bepaalde dingen doen laten twijfelen.. Moeilijke vind ik nog dat ik niet weet wat er op sn sleutel zat en iemand er dan ook geen moeite voordoet om de (bezorgde) vriendin hierin gerust te stellen of na denkt waar ie in heeft lopen porren... En ja proefde het naar speed? Door het flinke schrikken wat ik deed toen ik het zag en ik stijf vd adrenaline stond proefde ik iig geen poedersuiker maar had ik ook eerst de helft er al afgepeuterd... dus ik weet t niet.. Enfin.. head up and smile"
"Liefhebbertje zei: Gewoon confronteren met de sleutel als die weer vol zit Hij weet dat je je twijfels hebt tenminste dat maak ik op uit het feit dat je hem meerdere keren hebt gevraagt gebruik je Het poeder kan natuurlijk van alles zijn Mijn ervaring is echter dat bijna alleen drugs blijven plakken Heb bvb in de bouw meerdere zakken met poeders etc met sleutels open gemaakt en eigenlijk waren ze altijd achoon einde van de dag Ik ben ook eens gepakt via me sleutels Na weekendje sleutelen zat indd de gleuf etc helemaal vol Met me half wauze kop naar huis gegaan deur vant slit gedraaid en weer op slot Moeder zag witte resten op en in de cilinder van het slot zitten zowel buiten als binnen Vervolgens sleutel bekeken en ja die zat ook onder Ontkennen zit er dan niet meer in Succes ermee Als het teveel onrust bij je veroorzaakt gewoon het gesprek aangaan en je opgemerkte punten benoemen Word hoogstwaarschijnlijk zwaar gesprek en hij zal ontkennen bied hem dan aan je onrust weg te halen doormiddel van een uc Nogmaals succes Klik om te vergroten... Ik heb al gepost onderaan t forum maar ik had een stukje gemist van je tekst en als ik dat dan weer lees vd bouw.. denk ik Tja praten.. dingen zijn snel een discussie volgens hem.. (gevalletje, grote beer met een klein hartje wat moeilijk te bereiken is..) Zucht"
"Hallo lieve mensen! Mijn expartner gebruikte af en toe, speed of lijntje of in het verleden crack.. Maar laatste 3 jaar zga niet meer eigenlijk. Nu zijn we sinds 2 maanden uit elkaar. En ik zie hem achteruitgaan. Veel sneller een biertje pakken en laat naar bed etc.. Ik hou m'n hart vast. Maar goed, nu moest hij even wat afgeven vd week en hij zag er zo beroerd uit! (was net 4 dagen vrij geweest, en net weer 1 dag aan de bak geweest toen hij wat kwam afgeven) . Hij had hele matte ogen, lege blik in z'n ogen en depressieve ogen ofzo.. Ik was zo geschrokken!! Als je zo zeggen dat hij zwaar depressief is geloofde ik het. Kan je van crack, speed of coke zoiets krijgen the Day after ofzo? Herkent iemand dat? Gister zag hij er weer normaal uit! Just an ordanairy day. Dank jullie wel!"
"Rupsen God ❤ zei: Het kan liggen aan een serotonine slurpers zoals MDMA, daar ben je nog wel een paar dagen "down" van. Echter vraag ik me af: Weet je zeker dat hij drugs gebruikt? Het kan ook zo zijn dat hij verdrietig is over het feit dat jullie uit elkaar zijn. Bij de een duurt de hartenzeer een paar weken, bij de ander wat langer. Als iemand een keer een slechte dag heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene aan de drugs zit. Klik om te vergroten... Nee ik snap dat iemand niet gelijk aan de drugs hoeft te zitten hoor! Liever niet toch! Niet om die reden in ieder geval. Hij had gewoon een ander gezicht. En 2 dagen later was dat weg. Ik schrok er van, was naar en triest om te zien! En ik gun hem zo veel meer! Laten we hopen dat hij misschien een xxxl slechte dag had en die nu weer voorbij is... Dank voor je reactie"
"acht.zes zei: Als je een beetje rustig doet niet, maar na een binge (paar dagen achter elkaar aan de drugs zonder slaap) ga je er wel zo uit zien ja. En als je daarna flink wat rust pakt, dan zie je er weer normaal uit. Klik om te vergroten... Als hij gebruikt zo hebben dan zal het crack zijn geweest. Gok ik. Dat past bij het plaatje hoe het nu gaat met hem. Avondje even van de kaart zo gezegd. Terug getrokken.. Hij zag niet brak of verrot maar leeg down. En nogmaals ik weet het helemaal nie zeker. Er zijn gewoon dingen die hem er naar toe kunnen trekken. Ik maak me gewoon zorgen met m'n hart. Uit 't zicht is niet uit 't hart.."
"Nou ik kan wel janken.. ben inmiddels ook boos... Gisterenavond: Ik naar bed, 2 gipsmuurtjes verder de woonkamer.. Hij wil nog even BT spelen op de pc. Ik verrek van de kou, haal een broek uit het washok ( 2 m vd woonkamer vandaan) en hoor hem zn neus ophalen.. en nog een x.. Na een avond zonder enig neusophalen schiet ik weer in de stress.. Ik luister en er wordt meerdere malen een neus opgehaald. Vanmorgen bij het naar buiten gooien van de katten zie ik geen fietssleutel aan zn bos hangen, wat vreemd is. Zoek zn werkbroek op en daar zit een sleutel met 100% zeker drugs gevulde gleuf.. Ik raak echt in de war.. is dit dan toeval en was er hiervoor indd niks aan de hand? Ik besluit niks te zeggen om te zien hoe "schoon" zijn sleutel straks is, zodat ik het eventueel kan vergelijken met vorige vieze sleutels. Ik kan wel janken. Dit terwijl we gister spontaan een gesprekje hadden over zn moeie koppie. En hij nota bene nog riep: je gaat nou toch niet weer roepen dat ik pep op heb he! Sorry dat ik weer schrijf. . Heb eerlijk gezegd ook niet iemand met wie ik dit kan delen.."