Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manu76 zei: Tja, het wordt wat minder sterk qua THC, maar voor jou plantjes toch niet aan de orde. Mocht je iemand kennen met angststoornissen of iemand die moet stoppen met roken, kan die er volgens mij over 2 jaar ook nog perfect gebruik van maken. Al lijkt het me sterk dat je 300+ grammetjes planten hebt weten te kweken, of was dat voordat je blaadjes eraf haalde en voor drogen. Op dit forum mag je in ieder geval niet handelen, dus let maar op met wat je zegt! Klik om te vergroten... Nee +- 300 gram volledig droog. De planten werden ongeveer 2,70 M hoog. En in de kas hebben ze het prima naar hun zin. Kwa voeding alleen organische moestuin mest en veel water. De stammen zo dik als een onderarm 🙈"
"Hoi, ik heb in het verleden altijd veel geblowd, en dit voelde altijd geweldig van mij 18de tot mijn 24ste ongeveer. Maar toen plots kreeg ik continue angstaanvallen en lichamelijk geen fijn gevoel meer. Dit is na 8 jaar altijd zo gebleven, ik kan alleen nog blowen wanneer ik zeer rustig heel af en toe een hijsje neem, maar ook dan voelt het al snel angstig. Hoe zou dit kunnen? Zou er een stofje in mijn lichaam opgemaakt zijn door het vele blowen, of zijn er meer mensen die dit hebben en weten waardoor het kwam?"
"Hallo, Ik heb afgelopen jaar een aantal CBD only wiet planten gekweekt van minder dan 0,3% thc. Alleen nu heb ik enorm veel over en ik heb niet echt zin om het te verwerken in iets of olie te maken. Kan ik dit product legaal ergens aanbieden? Of weggeven aan mensen die het goed kunnen gebruiken wat mij betreft."
"Manu76 zei: Een aantal plantjes.. kun je ze niet ergens op een koele donkere plek bewaren? Voor je het weet kun je er iemand blij mee maken en het blijft jaren goed. Legaal verkopen denk ik niet echt. Klik om te vergroten... Nouja die planten brengen blijkbaar 300+ gram per plant op in de kas. Het zit nu in weckpotten met speciale zakjes voor de juiste vochtigheid. Zou dat jaren goed blijven ja? Meestal zeggen ze dat wiet na een jaartje toch wel de kwaliteit minder word?"
"VJ_LSD72 zei: Ik heb hetzelfde gevoel als ik wiet rook. Heb er geen last van als ik al een hele dag/avond met allerlei andere middelen in de weer ben op bv een feestje en al flink onder invloed van ander spul ben. Maar puur thc, nee bedankt. Geen fijn gevoel meer. In mijn jongvolwassenen leven vroeger gewoon te veel wiet en hash gerookt, zowel puur, met tabak en over de waterpijp. Moet er niet meer aan denken zulke hoeveelheden elke dag te roken. Ging tussen de 10 a 25 gulden aan wiet per dag doorheen… m’n hele loon op aan wiet en kon het hebben want woonde nog gewoon bij m’n ouders thuis. Klik om te vergroten... Ik ben wel benieuwd wat de oorzaak dan zou zijn, stoot het lichaam het af door misbruik uiteindelijk, of zijn er stoffen in de hersens uitgeput door al het blowen, of een andere reactie van het lichaam."
"Ik rook persoonlijk alleen CBD wiet, dit geeft mij een soort warm dekentje over mijn drukke brein. Ik kweek elk jaar een 'tatanka pure cbd' plant met veel teveel opbrengst 😂(opzich niet erg) bedenk wel dat het niet positief is dat je opzoek bent naar iets wat op een oude verslaving lijkt."