Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie veel herkenbare dingen voorbij komen. Ik heb het nu eenmaal gedaan met een vriend. Eerste 6 uur als 2 Einstein figuren door het huis gewandeld waarbij we vergevorderde filosofische gesprekken hadden. We liepen steeds langs een bakje druiven wat erg prettig was om er af en toe een te pakken. Dus de aanrader van de makkelijke hapjes kan ik zeker beademen. Echter hebben wij na die 6 uur een wiet-joint gerookt. Dit veranderde alles. De hele kamer werd een grote 'visual' en we konden niet veel meer dan op de bank liggen en staren naar alles om ons heen. Zet inderdaad ook hele relaxte muziek op, moby bijvoorbeeld. Elk nummer dat je aanzet is weer een nieuwe 'reis'. Je bewustzijn is ver verwijderd van de 'wereld' en de maatschappij. Je komt inderdaad als het ware terecht in een andere dimensie. Ik heb na die joint zeker een kwartier paniek gehad omdat mijn geest het niet accepteerde. Zoals eerder genoemd, laat je kalmeren. Dit helpt en hierdoor ga je inzien dat je er van moet genieten. Just let go is mijn motto."