Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste Strijders! Ik wil even mij verhaal vertellen, ik ben jaren GHB verslaafd geweest, De eerste keer dat ik stopte was ik 12 maanden gestopt helaas weer begonnen, Aantal maanden geleden 3 weken op vakantie geweest toen gestopt met Phenibut en Baclofen ging vrij goed! Terug in Nederland weer G gehaald. En ben sinds vandaag bezig met Pregabaline in Combinatie met Baclofen heb vandaag 300mg Pregaline op, en Baclofen 30mg om de 4/6 uur. Ben wel wat onrustig en een beetje suf maar voor de rest werkt het in mij beleving super. Heb vanaf 14:00 vandaag me laatste 2ml genomen. Dus het ergste zou ik nu wel achter de rug hebben denk ik zo. Greetzzz MP"