Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allen, Sinds een jaar gebruik ik cocaïne. Absoluut niet heel veel, 1 gr per maand/twee maand. Dit is mij altijd goed bevallen, bijna te goed. Toch kan ik er makkelijk van afblijven. Nooit ergens last van gehad. Tot aan vorige week. Een pakketje gekocht bij een bekende wat 2 gr coke zou moeten zijn. Gedeeltelijk nog in brok vorm. Nu al meer dan een week een behoorlijk drukkend gevoel op mijn voorhoofd en Snel misselijk. Iemand bekend met dit probleem? En wat zou het kunnen zijn? Googelen brengt mij weinig, vandaar mijn vraag hier. Heb nog wat over van deze twee gram, deze wil ik laten testen."
"Rayyar zei: Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Vertel gewoon dat je coke hebt gebruikt. Huisartsen zijn er om je te helpen... Ben benieuwd naar de testresultaten. Klik om te vergroten... Ben gisteren bij de huisarts geweest. Arts wist met zekerheid te zeggen dat het een verstopte/ geïrriteerde voorhoofdsholte is. Eerst een week neusdruppels gebruiken, mocht het na een week niet weg zijn moet ik terug komen. Drukkend gevoel is nu al een stuk minder. Dus verwacht dat het met een weekje wel weg is. Testresultaten heb ik nog niet."
"Conjo zei: Drukkende gevoel herkenbaar en misselijkheid duidt meestal aan dat gewoon goeie coke is. Als je 1 x per maand doet ? Waarom 2 gram in 1 x kopen? Als je kwaliteit coke hebt gewoon minder nuttigen en doet er super lang mee! Sterk coke wilt niet altijd zeggen dat het lekkerder of beter is! Als je coke niet gewend bent! Dan is het voor de meesten mensen Te sterk coke niet plezierig. Klik om te vergroten... Goede coke is slecht aan te komen als je niet echt in “de wereld” zit."
"Conjo zei: Hoezo ? Als ik een Coke dealer was geweest! Wil juist kwaliteit verkopen? Zodat mensen terug blijven komen? En op verjaardagen dat mensen mond op mond reclame gaan maken... Dat je goeie coke hebt? Klantenbinding.... Je hoeft zelf niet in dat wereldje te zitten.... Klik om te vergroten... Prison zei: Wat in dit geval ook zo is. Ontopic: een week lang drukkend gevoel en misselijkheid is geen teken van goede coke maar eerder een ontsteking of griepje. Ik zou voortaan bij zulke dingen direct naar de huisarts gaan, die weet tenslotte alles over medische zaken. De meesten hier niet Klik om te vergroten... Antwoord op mijn vraag bij Jellinek: “ Beste vraagsteller, hartelijk dank voor je bericht. De pijn is waarschijnlijk afkomstig uit je voorhoofdsholtes. Die staan in een direct contact met de neusholtes en worden evenals de slijmvliezen van je neus, ook geïrriteerd door cocaïne. Vaak zijn je neusslijmvliezen dan al beschadigd. Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken. Laat er eens een KNO-arts naar kijken. Je huisarts kan je naar een KNO arts doorverwijzen. Zelf denk je aan vervuilde cocaïne. Dat zou mogelijkerwijs ook kunnen. Daarom is het goed dat je het laat testen, maar in principe mag de testservice geen drugs testen die al gebruikt is. Maar gezien jij erg vervelende klachten hebt na gebruik kan het zijn dat het laboratorium toch jouw cocaïne wil testen, om te weten of er vervuilde cocaïne op de markt is. Maar deze garantie kan ik je niet geven. Kijk opwww.drugs-test.nl voor de testservice bij jou in de buurt. Mocht je na overleg met de huisarts of KNO arts nog last houden, neem dan eens contact op met het Landelijk Spreekuur Partydrugs van de Brijder"