Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goose-no seeds Zalig nummer!"
"Hallo, Ik ben van plan om binnekort mijn eerste keer xtc te proberen op een fuif. Het probleem is dat ik aan een vriend die het meer doet had gevraagd om het voormij te regelen, aangezien ik er minder van ken als hem, en hij gaf me een rode bugatti pil. Nu heb ik gelezen dat deze erg zwaar zijn en 200+mg bevatten. Ik was van plan om een halve te nemen aangezien het mijn eerste keer is en ik medicatie neem die mijn weerstand tegen alcohol etc. Verminderen. Ik heb bij het blowen en het drinken dus al ondervonden dat ik sneller onder invloed sta, ben ook al een paar keer slecht gegaan van de wiet tijdens deze kuur. Ik was sowiso van plan om een halve te nemen voor de zekerheid, maar is het wel zo slim om het risico te nemen? Ik ben ook niet zo breed of groot: weeg 60kg. Graag wat raad"
"Heb ondertussen een kwartje proberen af te breken, maar het breekte niet mooi en het was ongeveer een stukje van 1/8 afgebroken. Ik had dan maar besloten om dat stukje te nemen om eens te testen. Vond het heerlijk, het gevoel was er wel alleen natuurlijk niet zo sterk. Kreeg erg veel zin om te dansen en luide muziek op te zetten. Duurde wel niet zo lang maar ik neem aan dat dat komt door de erg kleine dossis die ik genomen heb.nu heb ik nog een stukje dat iets tussen een half en een kwart is voor de fuif, en dan natuurlijk nog de andere helft, maar ben maar van plan de kleinste helft te nemen en de andere op een andere fuif. Alessins bedankt"
"Oke, dit zal me zeker van pas komen! Alvast bedankt!"
"Bollen, soms ook wel pilletjes"