Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SanneBanne zei: Ja, maar ik ben onzeker enzo. Dan voel ik me zo'n oud mens tussen al die jongeren. LOL Klik om te vergroten... Geloof me! Er zijn genoeg mede "late starters " een oude zielen, wij zijn zelf pas rond 35 aan het experimenteren geslagen en hebben voldoende leuke feesten waar we ons heerlijk onszelf en jong kunnen voelen"
"De halfwaarde tijd van GHB is ongeveer (uiteraard afhankelijk van de sterkte) 60 min, Dat betekent dat je na 60 min de helft bij zou kunnen pakken. Met je 2 uur en 2/3 deel van je eerste dosis zit je dus aan de veilige kant. Zelf houden wij altijd 1,5 uur aan, waarna we de heft van de vroege dosis nemen ( 4-2-1- ml bij T+90 en T+180 ) Indien je GHB neemt met een upper heeft het uiteraard ook weer ander effect dan wanneer je alleen GHB neemt"
"Mooi verslag, ik heb het met veel plezier gelezen. Stoer dat je dit in je uppie aandurft. LSD ken ik nog niet, maar je hebt me zeker nieuwsgierig genmaakt"