Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dankje voor de links maar ik vind de prijzen nogal aan de hoge kant, 13,50 exclusief bezorgkosten. Ik hoop dat er iemand een goedkopere oplossing heeft..."
"Hoi, ik ben net nieuw hier en ik heb een vraag over HBW. Ik heb heel veel erover gelezen en dacht laat ik dat eens proberen. Ik nam 5 zaadjes en sneed ze klein en deed ze een paar uur in bijna kokend water en liet deze afkoelen daarna heb ik deze groen/bruine drank heel langzaam opgedronken. Op het laatst heb ik zelfs de overgebleven prut goed gekauwd en doorgeslikt. Maar na 2 uur wachten voelde ik niets, zelfs na 3 uur niet. Ik vraag me af hoe dat kan. Foto van mijn zaadjes: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Dus je denkt dat het aan het kraanwater lag? Ik had die middag niets meer gegeten en nam ze tegen etenstijd dus dat was wel goed."
"Wacky zei: Vragen of je van een vriend een stukje van zijn plant mag knippen. Klik om te vergroten... Ja dat is wel een oplossing maar niemand van m'n vrienden heeft zo'n plant. Zijn er hier mensen waarvan ik een stukje zou kunnen krijgen? Eventueel tegen betaling of te ruil tegen iets."
"Welhallodaar zei: ja ik zou het niet weten, mag ik ze dan? je hebt er heel veel zie ik zal wel duur grapje geweest zijn. Klik om te vergroten... Ik heb ze niet bij Azarius besteld maar ergens anders, ze waren 25 euro, ik vond het wel meevallen qua prijs"
"Als iemand ook goedkoop deze zaden wil kopen, kijk dan eens hier. 100 zaadjes voor 12,95. Ze zijn ook per 10 en per 1000 te koop."
"Bij Azarius zijn ze nu ook weer te koop."
"Magic Guest zei: waarom staat er bij Salvia 25x "THIS AROMATIC INCENSE IS NOT FOR HUMAN CONSUMPTION"? Gewoon een dekmantel? (http://www.ktbotanicals.com/salvia-divinorum-25x-incense-extract-p-6953.html) Klik om te vergroten... Ik heb geen idee.... ik heb nog geen ervaring met Salvia."
"Wie weet waar je in Nederland/Belgie deze plant kan kopen, het liefst een stekkie. Ik ben van plan deze zelf te gaan kweken. Bij Azarius en De Sjamaan zijn ze tijdelijk uitverkocht."
"Ik heb er zelf 1 gekocht en hoop dat ie t goed gaat doen."