#1
waarom staat er bij Salvia 25x "THIS AROMATIC INCENSE IS NOT FOR HUMAN CONSUMPTION"? Gewoon een dekmantel?
(http://www.ktbotanicals.com/salvia-divinorum-25x-incense-extract-p-6953.html)
(http://www.ktbotanicals.com/salvia-divinorum-25x-incense-extract-p-6953.html)
