Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuw hier. Blijf graag anoniem, maar ik heb een vraag ik wil graag een keer FMP proberen. Ik heb al een keer XTC gedaan. Ik heb gehoord dat je van fmp geen grote pupillen krijgt, in tegenstelling tot xtc Wat zijn de eventuele nadelen van fmp En als het uitwerkt, kan ik dan gewoon nog een tabje nemen? of moet ik dan echt oppassen met de hoeveelheid? Groet,"