Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFMP of XTC

FMP of XTC

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MagDitAnoniemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,
ik ben nieuw hier.
Blijf graag anoniem, maar ik heb een vraag ik wil graag een keer FMP proberen.
Ik heb al een keer XTC gedaan.

Ik heb gehoord dat je van fmp geen grote pupillen krijgt, in tegenstelling tot xtc

Wat zijn de eventuele nadelen van fmp
En als het uitwerkt, kan ik dan gewoon nog een tabje nemen? of moet ik dan echt oppassen met de hoeveelheid?

Groet,
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
De meeste vragen hier kan ik niet beantwoorden, omdat ik hier verder geen ervaring mee heb. Maar ik zal je aanname maar eventjes verpesten, van 4-FMP krijg je wel degelijk grote pupillen.

Misschien vind je ook nog meer op de onderstaande linkjes?
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/r ... als/4-fmp/
http://www.erowid.org/chemicals/4_fluor ... mine.shtml
H
Harry030Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste Anoniem,

Een maand geleden heb ik 4FMP gebruikt op een feest en kan je vertellen dat ik tenminste net zulke grote pupillen had als met xtc , het verschil was wel dat met xtc me ogen ook wat wijder open gaan staan en dit met 4fmp niet het geval was.

Hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

Harry
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb laatst fmp geprobeerd en had echt twee GIGANTISCHE schotels, verrekijkers, zwarte gaten hoe je ze ook wilt noemen. :sunglasses: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."