Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja dat lijkt me dus ook, maar je hebt ook nog angsthonden waar je het al eerder over had."
"Ben vorig jaar augustus naar een groot festival in België geweest, en daar hadden ze geen honden. Dit is een kleiner festival, lijkt me eigenlijk sterk dat ze nu wel honden hebben."
"Dat weet ik zaterdag pas haha"
"Daar heb je wel gelijk in, maar ik ben bang dat als ik bij de ingang kom en er toch honden staan, dat ik dan al te laat ben. Ik kan ze ook net voor we er zijn ze in de auto innemen, zodat ik niks bij me heb als het fouilleren plaats vindt."
"Innemen in de auto raden jullie niet aan dan?"
"En hoe zit dat in België? Iemand daar enige ervaring mee?"
"Het is een hardstyle festival in België, het is geen groot festival ofzo"
"Maar die worden dus zelden ingezet bij festivals als ik het goed begrijp?"
"Ja ik weet echt niet wat ik moet doen haha, of in de auto al innemen?"
"Daar heb ik het over inderdaad haha, maar dat is inderdaad niet heel slim denk ik. Hmm, moet echt even kijken hoe ik het ga doen. België is echt streng qua controles hoor ik van veel mensen."