Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ten eerste fijn dat er zo geweldig forum als dit bestaat heb er al vaak veel aan gehad. Ik zal mij even voorstellen ik been een jongen van 25 en heb ondertussen al aardig wat ervaring met verschillende soorten drugs. En ben verliefd geworden op de wereld van psychedelica! Nu heb ik via via rookbare DMT en Changa gekocht. En wil dit dolgraag een keer uitproberen. Ik heb binnenkort met 2 vrienden een trip dagje gepland alleen zijn hun meer van de 2cb LSD en ketamine. Nu zou ik die dag graag de Changa of DMT proberen alleen zoals jullie vast wel weten duurt dat maar heel kort, en zouden mijn maatjes nog uren zoet zijn terwijl ik weer terug op aarde kom. Nou eindelijk mijn vraag na dit langdradige gezwets van me. Stel ik zou er toch voor kiezen 1 van de 2 te proberen en het pakt goed uit, ik zit lekker in de tripflow is het dan mogelijk/verantwoord om achteraf nog een zegeltje, 2CB of wat ketamine bij te nemen? En hoe reageren deze drugs met een biertje op of een lekkere joint? Wie komt mijn held zijn en mij verlossen met dit raadsel haha. 😜 Ik hoor graag van jullie allemaal! Met de groeten van een mede spacosaurus😉"
"Of eventueel eerst lsd of 2cb en dan een changa joint erbij te roken?"
"Ik ga jullie zeker op de hoogte houden van de ervaring en ik heb tijdje terug ook met 2 zegels en 2,5 2cb ook geblowd en gedronken dus daar maak ik me niet zo druk om. En ik ben dus wel aardig wat kwa trippen gewent dus ik verwacht niet dat het zo heftig word dat ik daarna niet meer verder zou willen met een 2c of zegeltje. Het ging mij ermeer om dat er evt MOA remmers bij de DMT en changa betrokken zijn. Weet iemand of dit ook bij de rookbare varianten zo is? Volgens een vriend van mij is dat bij vloeibare DMT wel het geval, maar geen idee of dit daadwerkelijk zo is. De groenten 😁"
"En met de rede van MOA remmers was ik benieuwd of ik dan wel een biertje/jointje of eventuel nog wat keta, lsd, 2cb zou kunne pakken zonder dat dit gevaarlijk is"
"Ik heb niet echt een idee van hoeveel ug die lsd was , waren wel erg goed dat weet ik wel 😅 2cbs waren als het goed is 18/20mg maar daar neem ik er soms ook wel meerdere van op een lekker dagje."
"Hey iedereen ik ben benieuwd wat julie ervaringen betreft 1P. Ik wil het binnekort voor het eerst proberen. Ik heb nooit LSD gedaan wel heb ik aardig wat ervaring met paddos. Wat is een mooie start dosis? Ik kan aardig wat hebben vind ik zelf en ben 1,90 en weeg 81 Kg. Ik hoop dat julie wat info hebben voor mij."
"Ten eerste heel knap dat je hier zo open en eerlijk over bent! Zwaar respect daarvoor en hoop dat je dit blijft doen! Ik ben zelf erg onrustig en chaotisch heb ADD blow als zo een 8jaar dagelijks en sinds de laatste tijd gebruik ik regelmatig ket en laaste 2 weken dagelijks. wat na mijn weten de oplossing was voor mijn problemen, m'n hoofd slaat niet continu ophol en ik heb eindelijk rust in mijn lichaam en de drang m'n leven weer op de rit te krijgen . Na dit topic te lezen begin ik me echter toch wel druk te maken over dat ik dit nu dagelijks doe.. Wat kan mij(en waarschijnlijk nog vele andere) het zelfde bieden als de ketamine doet? Waar begin ik de zoektocht naar de Rust en kalmte. En lalalala je mag echt trots opjezelf zijn dat je na deze ellende door de keta zo eerlijk en positief erin staat!! Petje af ik vind 't heel erg knap!"
"Weet iemand toevallig hoe ik dit het beste in een jointje of iedergeval vloeitje zou kunnen roken? Met wat ik het mix of puur juist? En de hoeveelheid voor een eerste keer. Ik heb namelijk echt een schurft hekel aan bong/pijp roken.. Bedankt alvast!"
"Rivalrie zei: Pas op met dagelijks keta. Het maakt je van binnen kapot door ontstekingen. Kun je niet beter met de huisarts praten? Klik om te vergroten... Huisarts verteld mij alleen dat ik volwassen ben en dus maar moet leren leven met mijn ADD. Zelfde alswat de neuroloog mij heeft verteld 7 jaar geleden toen ik 18jaar werd en ik moest stoppen met mijn medicatie heb in mijn jeugd dagelijks concerts genomen maar had daar zelf niet veel profijt van, de mensen in mijn omgeving merkten het wel aan me maar ik zelf helaas niet..."