Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hallo allemaal ! Ben al een tijdje niet online geweest, maar wel meegelezen op dit forum. Aangezien ik geen weegschaal heb om speed te wegen heb ik een vraagje: Ik ben begonnen om lijntjes te snuiven. Klein begonnen totdat ik op gevoel de juiste hoeveelheid had om lekker los mee te gaan. Nu heb ik een Bullit aangeschaft om er elke keer zeker van te zijn dat ik dezelfde hoeveelheid binnen krijg. Maar weet iemand hoeveel er eigenlijk ingaat ? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik hoop dat er meer Bullit gebruikers zijn en mij hiermee kunnen helpen. Groetjes Maurice."
"Bedankt voor de reacties ! Maar het reservoirtje in de Bullit is erg klein. En het lijkt me duidelijk dat de hoeveelheid die je binnenkrijgt te maken heeft met hoe fijn het gesneden is. Dat is met een lijn ook zo. Maar had gehoopt dat iemand het wel eens gewogen had wat er uiteindelijk in het reservoirtje zit. Ik wacht nog even af of er nog meer "gebruikers" zich melden . Groetjes, Maurice"
"Nou forummers.... ik heb een duidelijke woensdagdip !! Ik raakte ff in paniek vanmorgen toen mijn vrouw riep dat ze naar haar werk ging. Normaal wordt ik altijd wakker van haar en dan weet ik ongeveer wanneer ze vertrekt. Ik voelde me echt heel slecht. Ik moest mezelf gewoon moed in praten om niet te freaken !! De tranen stonden op een gegeven moment in mn ogen. Maar ik heb ff een vriend gebeld en gepraat over een en ander en dat hielp wel. Ik heb dit nog nooit gehad zo erg. Maar ik weet ook dat je het kunt overwinnen door gewoon positief te denken. Even naar het geouwehoer van Giel Beelen luisteren op de radio. En het is alweer woensdag. Op de helft dus... (voor mij niet want ik moet zaterdag ook werken, maar gevoelsmatig zit ik op de helft ha ha !!) gaan langzamerhand weer naar het weekend. Ik wordt ook vaak neurotisch. Alles controleren.... zijn de deuren dicht, is het gas uit, zijn de katten de woonkamer uit....MEN wat een stress ha ha !! Ben nu op mn werk. Gaat wel weer. Vrouwtje was ook op haar werk. Pffff gelukkig !! Bedankt voor het luisteren... MJP"
"Thanks Dzy !! Langzamerhand kom ik inderdaad weer tot mezelf. De stress van je werk helpt goed ha ha !! Komt goed !! MJP"
"Afgelopen zaterdag was het weer zo'n avond. Het eerste uur was ik al enorm in de stemming en had gewoon zin om met mn vrouwtje van een pilletje te genieten. Doen we nu vaker. Eerst ff de stemming peilen en dan pas een beslissing nemen. En wat was het weer heeeeeeeeeerlijk !!! Men..... We waren onwijs intiem en zoooo gelukkig ha ha !! Nee echt geweldig. Waanzinnig goede muziek (house, trance onze voorkeur voor bij een snoepie) leuke mensen om ons heen en later op de avond lekker met zn tweetjes genoten in de vip room. Wow wat kan het leven heerlijk zijn. Dus.... NIET PLANNEN !! Go with the flow. En als ie er niet is ? Niet doen. Begin ook steeds beter met de gevoelens om te gaan. De volgende dag nog lekker nagenieten en laat je niet kisten door negatieve gevoelens. Denk aan het weekend wat voor je ligt (voor ons een super kinky feest !!!) en bepaal gewoon ter plekke of de sfeer juist is. Lazybones omschrijft zeer goed hoe wij ons op zo'n moment voelen !! Greetz !! MJP"
"Goeiemorgen !! Ik wil geen ouwe zak lijken, maar heeft XTC invloed op leeftijd ? Ik ben geen sporter, heb een relaxte job en ga ongeveer 2 keer per maand lekker stappen (ben 39 jaar). Sinds een half jaartje met zo'n lekker snoepje. Ik heb een betrouwbare bron die levert en het effect is nog steeds helemaal te gek. Ook mijn vrouw vindt het helemaal super (is 31). Ik lees wel eens dat sommige mensen wel elke dag willen snoepen om dat heerlijke gevoel te blijven houden. Dat ken ik..... Heerlijk.Wij samen worden heel zoetsappig en klef maar zijn enorm intiem op zo'n avond. Vinden iedereen lief ha ha !! En ook vaak de volgende (altijd vrije) dag. Lekker uitslapen en ontspannen. Later op de dag verdwijnt langzaam dat gevoel (heel jammer....). Maar zijn dan nog steeds happy met elkaar hoor !! Maar als je elke week 1 tot 1 1/2 pilletje zou nemen, vooral nu we veel feesten hebben geboekt, zou dat op hogere leeftijd eerder schade veroorzaken ? Ik heb ontdekt dat dit een fantastische manier is om zorgeloos te kunnen genieten van de muziek en mijn partner (en ook andere mensen !!). Ik voel me er ok bij vanaf het begin van de werkweek en ben aardig fit. Ik heb veel geleerd van dit forum en lees de meest interessante dingen en hoop dat jullie mij een beetje kunnen informeren. Thanks !! MJP"
"He allemaal !! Kan iemand mij vertellen of XTC je immuunsysteem aan kan tasten ? Ben al 4/5 weken aan het kwakkelen met mn gezondheid. Verkouden, keelpijn, hoesten enz... Niet heel ernstig maar wel heel vervelend (in die periode ongeveer 2 pilletjes gehad maar wel flink gedanst en uit mn dak gegaan). Neem voldoende vitaminen tot me. Vreemd dus dat als het min of meer over is en ik ga stappen en een pilletje neem dat een paar dagen erna de ellende weer begint.... Ga toch ff met de dokter praten. Voor de zoveelste keer... Maar we hebben ondanks alles een waanzinnig feest gehad zondag Iemand hier ervaring mee ?? Stop nu ook ff 2 maanden heb ik besloten. Bedankt voor de reacties !! MJP"
"Psychedelic_Fairytale: Bedankt voor de tip !! Heb besloten vanmiddag vrij te nemen en lekker te gaan slapen.... Ben niet moe maar merk dat het niet lekker gaat. MJP"
"Ik hoop ook dat het pilletje niet de reden is, maar kan me voorstellen dat ik inderdaad gewoon door ben gegaan terwijl mijn lichaam moe was en dat is niet echt goed voor je.... MJP"
"Thanks !! Hou jullie op de hoogte !! MJP"