Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ello ladies and gentle men. ik heb zo'n 5 weken geleden m'n eerste snackie(130mg) genomen, ik ging dodelijk lekker, en het weekend daarop weer feest te beginnen met 2 x 130mg, een kleine 2 uur later nog 130mg, toen ging het nog lekker. Toen ik de week er op de zak zag die mijn vrienden geregeld hadden, schrok ik me een ongeluk, zo'n 40 à 45 van de 130ers en nog 50x100mg, ik begon met 2 100mg snackies, toen deze inklapte ging ik heerlijk, snel praten niet kunnen pissen, you know the deal.. en toen kwamen er 4 van 135mg in mijn handen, nam er eentje en toen deze inklapte ging ik hemels, maar toen ik er nog 1 nam, en ik moest pissen, keek ik naar beneden en er zat niks meer toen ging ik zitten en heb ik 2flessen water weg gegoten en voelde ik me wat beter, nam anderhalf uur later nog eentje en toen ging het echt mis, ik begon als een paddogebruiker te halucineren ik zag de leipste dingen voorbij komen en begon te zweten als een pakpaard, moest pissen en heb zeker een uur in de bosjes gestaan toen ik na een kwartier naar beneden keek en hoe lelijk en beschamend het ook klinkt was ie paars, dus riep ik een vriend want ik werd bang, stond te rillen als een gek, toen kon ik eindelijk zeiken, nog wat water gedronken gewacht tot ik een beetje minder aan het spacen was en toen nam ik er nog 1 als afsluiter, dus zo'n 2uur later. Ging lekker en voelde me goed, genoeg kauwgom bij me dus geen last van me bek de volgende dag. Té hard gaan op X kan zeker, maar in een redelijke mate té hard gaan is zo slecht nog niet, maar echt veel te hard en niet meer lekker voelen is gewoon klote."
"DUBSTEP!!!!"
"Joint-Evangelist zei: 10g in 6 uur , maar dan wel met 2 andere . maarja het gaat ook wel snel bij een kampvuurtje hea Klik om te vergroten... Ola senior, daar was ik bij, is dat het meeste wat we gerookt hebben? nee toch!? Toen in de vesting hadden we twee zakken van 15 gram in een dag met 6 man toch? T.B.T bitch jwz wie ik ben toch?"