Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gelukkig gaat het langzaam de goede kant op! Hij heeft veel slaap gehad en weer kracht om goed te eten. Bedankt!!"
"Ik vond 3cmc wel nice, cravings zijn wel zeer aanwezig, maar heb ontzettende koppijn de dag erna, alsof er een stiek om mn hoofd gekneld zit. Wel gewoon goed gegeten, vitaminen en 7 uur slaap gehad."
"SpeedyGonzalezz zei: Goeie avond, mijn ervaring met 3CMC is positief! Want bij 3MMC was ik meer paranoia, zenuwachtiger en algemeen een kut gevoel.. En bij 3CMC was ik veel meer op m’n gemak, super chille vaag en voelde me vrolijk. En bommetjes doen is in het begin te vergelijken met heel licht mdma gevoel maar dat verdwijnt naar mate hoe vaak je gebruikt. Klik om te vergroten... Herken je de hoofdpijn de dag erna? En bleef je bommetjes pakken of heb je ook gesnoven"