Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"okay ja dat hoorde ik ook al vandaar dat ik het vroeg... hij is ook best wel agressief de laatste tijd ik weet niet of dat er mee te maken heeft?"
"nou ik heb het idee dat hij agressief wordt als hij het niet neemt, maar ik ben niet altijd thuis dus ik weet niet altijd wanneer hij slikt."
"ja... het probleem is alleen dat me moeder niet erg sterk in haar schoenen staat maarjah... het is een lastige situatie maar over een paar manden ben ik het huis uit dus dat scheeld wel weer..."
"dat hoop ik wel"
"Pammer zei: Jongens. Vergeet niet dat hij aan hernia leed. De kans dat hij chronische pijn hiervan heeft opgelopen. (Is dat zo Lyn? Want familie van mij hebben dit door een ernstige hernia). En met chronische pijn kan je niet zomaar rondlopen en heb je degelijk deze medicijnen nog nodig... Klik om te vergroten... hij klaagt nooit over pijn en klust veel... ik kan niet voor hem voelen maar het lijkt er op dat hij geen pijn heeft"
"Agustin zei: Lyn zei: Hallo ik weet niet echt waar ik dit moet neerzetten. Ik had eigenlijk een vraag. Mijn stiefvader heeft heel lang een hernia gehad, waar hij veel medicijnen voor moest nemen. nu (5 jaar later) is hij van die hernia af maar hij slikt nog steeds heel erg veel pillen waar onder diazepam, cetirizine en tramadol. (geen kennis van medicijnen) ik weet dat je van sommige medicijnen af moet kicken maar 5 jaar lang lijkt mij een beetje heel erg lang. is hij verslaafd? Klik om te vergroten... Als hij er al vijf jaar van zijn hernia af is, hoe blijft hij dan die medicijnen krijgen? Klik om te vergroten... geen idee, maar we hebben ook een invalide parkeerkaart en die wouden we ook terug sturen omdat we die niet meer nodig hadden maar toen werd er ook gezegd nee dat kan niet want het is chronisch bij u.... misschien dat de huisarts er ook zo over denkt?"
"curtis zei: Halloooo Forum! er vraagt hier een meisje, Lyn beter gezegd, of haar vader verslaafd is! Na een gesprek over het experimenteren met????? blijkt later. Ma zegt niks of kan er niks zinnigs over zeggen of wil er volgens Lyn niet over nadenken. Het lijkt me teveel gevraagd om Lyn de mogelijke problemen van de gezinssituatie thuis "pragmatisch" op te laten lossen Forum! Lyn gaat binnenkort het huis uit of op zichzelf wonen en is aan het experimenteren??? Lyn, maak je je zorgen om je vader of de situatie thuis. Wil je die verbeteren en je daar voor inzetten, of heb je genoeg aan jezelf? Wil je graag begeleiding of advies in je experimenteerdrift? Dit zijn hele zware vragen die je jezelf moet stellen. Praat er eens over met iemand die je vertrouwd en wijs genoeg acht. Ik wens je heel veel sterkte en kracht met het oplossen, voor jezelf, van de problemen die je schetst. Je komt er wel uit, maar niet alleen zoals je al aangegeven hebt. Klik om te vergroten... als ik het thuis vraag wordt ik niet echt wijzer laat ik het zo zeggen. ik maak me zorgen om de situatie ik wil niet dat me moeder alleen komt te zitten en het is een zorg en een vraag en dus een twijfel, en het is fijn om de twijfel weg te laten nemen (vandaar dat ik het vroeg) en mensen die met mij meedenken zijn altijd welkom!! verder weet ik niet of ik genoeg heb aan mijzelf, maar helaas staan mijn ouders niet voor andere mensen open, ik heb begeleiding voor andere dingen maar daar wil mijn vader ook niet meer mee heen mijn moeder eigenlijk wel maar omdat me vader niet mee gaat verzint ze elke keer een smoesje. en advies vraag ik op zijn tijd wel... ik ben er verder niet echt meer mee bezig. ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is."
"@ Curtis thnx voor het lieve bericht zo jong ben ik ook weer niet hoor met mijn 19 jaartjes (A) maar ik hoopte dat hier mensen waren die er wat meer vanaf wisten en dat ik wat duidelijkheid kreeg zonder dat ik negatieve berichten de wereld in help als ik het aan ''vrienden'' en familie zou vragen. in zekere zin heb ik dat wel maarjah... t blijft lastig vissen . ik zal het wel vragen aan me ma wat ze er van vindt en hoop het beste... meer weet ik ff niet te doen. btw ik bedoelde dat ik verder niet echt bezig ben met die '' experimenteerdrift'' :P"
"nou ik kan eigenlijk helemaal niet goed met hem praten en ook niet zo goed met hem overweg... maar we leven toch met ze allen in 1 huis dus ik ben wel van mening dat het belangrijk is. toen hij te horen kreeg dat ik aan het experimenteren was werd hij echt heel erg kwaad. maar in ieder geval bedankt"
"@ endor ik ken ze niet maar het zal zo kunnen dat hij ze daar haalt hij zegt dat hij het twee jaar niet meer die medicijnen slikte maar dat hij van de week ergens naar de dokter is geweest en dat die zei dat hij het beter wel weer gebruiken kan... de reden alleen heeft hij niet gezegd. en ook raar dat hij het wel nog slikte zelf gezien... (en nee het was niet iets anders) maarjah ik vraag mezelf nu af waarom ik me daar eigenlijk überhaupt nog druk over maak..."