Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoffeeshop roosendaal bergen op zoom

coffeeshop roosendaal bergen op zoom

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
a
adwietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi

kun je nu al cannabis kopen in roosendaal en bergen op zoom
Dacht dat ze begin 2010 weer open gingen?

zo niet waar is het dicht bij zijn de coffeeshops waar cannabis te verkrijgen is?
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij is in elke coffeeshop wel cannabis te verkrijgen
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Breda, eindhoven, Ettenleur (maar daar zetten zeje af, hoeren)
m
mike1123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
In Roosendaal en Bergen op Zoom zijn alle coffeeshops gesloten door de gemeente, dit zou te maken hebben met het drugs tourisme.
Nu Roosendaal en Bergen op Zoom het verbod op de coffeeshops is, zal het niet lang meer duren eer dat andere steden ook volgen.
Wat vind jij?
Moeten coffeeshops sluiten ja of nee?
Voor Ja: sms VOTE MARIJUANA A naar 7733 :stoned:
Voor Nee: sms VOTE MARIJUANA B naar 7733
Je mag meerdere malen stemmen.

Later zal ik hier de statistieken openbaren.
a
adwietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ze gaan waarschijn lijk ook geen cannabis meer verkopen dus

hoe goed is nooderlicht? in etten leur
L
LunaaaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf altijd naar de purple rain in breda..
Lekker onvriendelijk en het is heel wisselend met wat je meekrijgt,
maar vergeleken met Roosendaal, dat word het niet meer vrees ik.
Hopen dat ze het weer snel opengooien.. Wat er waarschijnlijk ook niet inzit.
Er werd over gepraat inderdaad, maar er gebeurd tot nu toe niks, het is toch echt alleen
nog maar koffie wat ze verkopen. :kots:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roosendaal was te gek, vriendelijke mensen en ze gaven je echt vaak wel wat meer als normaal (of meer als 5gram meegeven maar dat doen ze in Breda ook)

Ettenleur is kut, slechte wiet, slechte kwantiteit, kutbediening. Fuck ettenleur

Breda, goes, tilburg, A'DAM :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."