Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hazelnut, Hoe is het nu met je? Mijn “partner” woont sinds augustus ook niet meer thuis. Kind samen van 7 en bijna 9 jaar samen… altijd verslaafd geweest. Nooit geweten toen dat verslavening zo erg was. Tijdens zwangerschap gestopt na meerdere terug vallen in voornamelijk GHB en zeker 5 jaar is het onder controle geweest, na de geboorte heel zelden recreatief op een feestje eens wat wit maar nooit meer ghb. Tot nu inminddels bijna 3 jaar geleden, is het erger als ooit, het was in het begin voornamelijk ghb en en wit.. en nu het laatste jaar base coke erbij… maar hij heeft in die 3 jaar letterlijk alles gedaan. Ook vreemd gegaan met hoeren, duizenden euro’s aan opgemaakt. Toch kan ik hem niet helemaal los laten… bang dat hij dood gaat. Ergens de hoop nog heb dat hij ooit inziet.. in dec vorig jaar kliniek opname gehad daar leek het even beter te gaan. Maar hij besloot daar weg te gaan met een meisje van 23, samen ghb gebruikt en ze konden dus niet meer naar binnen, was een week wakker daarna met van alles in gebruik. Uiteraard contact gezocht met mij sorry etc etc. Vanaf toen is het helemaal geen houden meer aan, heel af en toe lijkt het weer even beter te gaan en kan hij komen eten… maar zodra die deur uit is weet ik al hoe laat het is…. Het eerste wat ik ochtend doe is kijken hoelaat die online is geweest, hoe die is, of die reageert nogmaals omdat ik zo bang ben dat hij dood gaat…. Ik kan het niet loslaten dat iemand zo veranderen kan… de aard van het beestje is natuurlijk sowieso al heel narcistisch en heeel ziekelijk jaloers, ik ben de gene die vreemd gaat, ik ben te amicaal, ik wil aandacht etc etc. Alles wat hij op mij gooide heeft hij de afgelopen jaren allemaal zelf gedaan. Het huis btw waar ik nu in woon is helemaal van mij. Dat scheelt voor mij om af en toe afstand te houden… maar nogmaals helemaal los laten kan ik niet… hoop is altijd mn drijf veer geweest"