Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben zelf een liefhebber van MDMA en gebruik dit ongeveer een keer of 6 per jaar en doe dit ongeveer sinds mijn 18e (ben nu bijna 40). Als ik MDMA gebruik moet ik toegeven dat ik meestal ongeveer gemiddeld 600mg gebruik verspreid over de hele nacht, ochtend. En soms wel rond de 800 Mg. Meestal vanaf ongeveer 23:00 t/m 14:00 in de middag. Ik vind het heerlijk om dan door te halen 😎. Ik weet dat dit beeld teveel is maar ik heb nog nooit ergens last van gehad. Na wat onderzoek op deze site kwam ik erachter dat de mensen er hier veel verstandiger mee omgaan dus ik vraag mij af of er helemaal geen mensen zijn die deze hoeveelheden gebruiken? Ben ik echt de enige die deze hoeveelheden gebruik? Alvast bedankt voor jullie reacties en vast een prettig weekend!"
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Sodeju, Klik om te vergroten... inner_search zei: Je bent niet de enige, er zweven nog verhalen rond hier https://drugsforum.nl/threads/te-veel-mdma.68864/ Wat verwacht je van reactie ? Schouderklopje voor de hoeveelheid of een spreekbeurt hoe slecht het voor je is ? Klik om te vergroten... Schouderklopje voor de hoeveelheid"
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Zijn die pillen wel puur? Laat je ze wel eens testen? Klik om te vergroten... Ik gebruik al jaren geen pillen meer alleen MDMA kristallen. Ik haal altijd meteen een voorraadje en de laatste is door de jellinek getest op 80%. In het begin gebruikte ik uiteraard niet dit soort hoeveelheden. Ik begin meestal met 120mg (96mg) en dan pak ik om 1,5 uur soms 2 uur 100mg (80mg) bij. Ik heb eerlijk waar nooit ergens last van ook de volgende dag niet. Vroeger dronk ik erbij of snoof ik wel eens wat coke maar dat doe ik allang niet meer. Het enige wat ik soms heb is dat ik wat moeilijker kan plassen later op de nacht/ochtend. Ik zorg altijd wel dat ik genoeg drink maar niet teveel. En ik gebruik bijna alleen maar thuis samen met mij partner. Zij is ook 40 weegt 67 kilo en gebruikt over dezelfde periode ongeveer 300mg."
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Damn, nooit een psychose gehad van zoveel? Klik om te vergroten... Eerlijk waar echt nooit ergens last van gehad vandaar dat ik ook een bericht plaats op dit forum. Ik denk dat ik een beetje immuun geworden ben en ik probeer hier echt niet stoer om te doen. Ik schaam me er zelfs een beetje voor maar ik heb persoonlijk het idee dat zuivere MDMA helemaal niet zo slecht voor je is zolang je geen drank of andere drugs erbij gebruikt en je niet in een warme ongeving bent en zorgt dat je genoeg maar ook niet teveel water drinkt. Ik heb zelfs gelezen dat sommige onderzoekers van mening zijn dat de gevaren van zuivere MDMA overdreven worden en dat het in de categorie softdrugs geplaatst moet worden. Ik zal het artikel proberen op te zoeken en de link hier plaatsen"
"Hoogleraar: Xtc is helemaal niet zo gevaarlijk Helemaal in de stress omdat je kind partypillen gebruikt? Niet nodig, zegt hoogleraar verslavingszorg Wim van den Brink. Het gevaar van xtc wordt nogal overdreven. www.ad.nl Een pilletje in plaats van alcohol: is dat nou zo’n ramp? Alcohol is een sociaal geaccepteerd genotsmiddel. Maar is dat wel zo terecht? Is XTC of mdma niet minder schadelijk dan alcohol? www.bedrock.nl"
"Hoogleraar: Xtc is helemaal niet zo gevaarlijk Helemaal in de stress omdat je kind partypillen gebruikt? Niet nodig, zegt hoogleraar verslavingszorg Wim van den Brink. Het gevaar van xtc wordt nogal overdreven. www.ad.nl"
"Buffelaartje zei: "Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van." Dat bedoel ik als erna , na het MDMA "misbruik" zo noem ik het even , als je geen katers hebt betekend niet dat je er geen gevolgen van kunt ondervinden natuurlijk. Sta je niet alleen strak dan als je telkens bij pakt omdat de werkingsduur van M niet verlengt wordt naar mijn weten? Klik om te vergroten... Echt die klap die je in begint krijgt krijg je niet echt meer natuurlijk met bijnemen maar hij klapt er toch wel aardig in elke zo. Ik voel me heerlijk de hele avond en haal hem meestal aardig door. Het staat nog steeds op de planning om een keer een scan van me hoofd te laten maken en me hart. Ben benieuwd hoe jet er voor staat. Me bloeddruk, cholestrol, hartslag zijn altijd prima als ik het laat nakijken. Er zijn een hoop mensen die elke dag veel sigaretten roken en zo hun lichaam finaal verknallen dat doe ik dan weer niet. En sommige worden gewoon oud. Mijn oma rookte bijna haar hele leven een pakje per dag en die is 96 geworden in goede gezondheid. Je moet ook mazzel hebben. Maar dat het allemaal gezond is hoor je mij niet zeggen."
"MrJunkieXL zei: Nou of je bent echt superzwaar of je het hele goeie genen! Niet normaal die doseringen joh. Klik om te vergroten... 90 kilo dus niet heel zwaar maar ook niet heel licht 😂"
"GeEFmEDiEShIzzLe zei: Nou schamen hoeft niet, maar ik zou het wel iets rustiger aan doen, ook ivm met je leeftijd. Klik om te vergroten... Ik meet de over de hele avond/nacht de laatste paar jaren een paar keer mijn bloeddruk en hou me hartslag de hele tijd in de gaten met Apple watch en die zijn beide altijd normaal. Soms me hartslag iets hoger rond de 130 als ik wat bijneem maar die zakt altijd snel weer naar rond de 90."
"MrJunkieXL zei: Snap niet waarom mensen zo hoog op mdma doseren joh. Vind het persoonlijk 1 van de middelen wat je een beetje laag moet houden maarja iedereen is anders. Klik om te vergroten... Is meer met de jaren gekomen omdat ik denk ik wat meer nodig heb om het echte gevoel te bereiken en dat ik bereik ik altijd wel maar niet met ze adviseren (max 1,5 per kg lichaamsgewicht)"