Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou willen dat ik op deze manier van mijn chronische therapieresistente depressie verlost zou worden. Ik ben 57, ik viel er aan ten prooi toen ik 13 was. Momenteel wordt er in Groningen onderzoek gedaan naar ketamine voor de behandeling van depressie, aanvankelijk een middel om mensen onder narcose te brengen en in andere landen worden in dit verband onderzoeken gedaan met hallucigene middelen. Ik was te laat voor het onderzoek met ketamine en als ik zou weten hoe ik aan de GHB zou kunnen komen om op dezelfde wijze mijn depressie te bestrijden, dan zou ik dat zeker overwegen, want zo is het niet vol te houden; ik ben uitbehandeld. Ik ben onhandig op forums, zie nu de naam van degene die GHB tegen depressie en angst gebruikt niet, maar ik heb de indruk dat hij e.e.a. goed heeft onderzocht en secuur tewerk is gegaan m.b.t. het gebruik van GHB."