Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 11 jaar in Londen gewoond en was aanwezig bij de geboorte van meow,binnen een paar weken zat de scene erop en de dansvloer was zoals xtc maar met minder waggelen en meer geiligheid. Meow was legaal, ze noemden het plantfood, zo'n zakje wat je bij je tulpen krijgt bij de Jumbo. Het was wit poeder en iedereen kocht het in emmers online. Het feest was snel over toen de gevestigde orde doorhad dat dit de nieuwe xtc was. Maar potent was het. Maandag in de metro rook je het spul, Londen ging er los op! Het was een winner. De kristallen van nu doen daar visueel nog weinig aan herinneren, maar het ruikt hetzelfde. Ik denk dat het toen versneden was en dat de bruine kristallen van nu de real deal zijn want het werkt hetzelfde. Veel plezier, wees er spaarzaam mee en nogmaals, alleen voor plezier. Maandag weer fris en fruitig! Gr. van een ouwe doorgesnoven rot"