Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen. Ik ben zojuist mijn portemonnee kwijt geraakt op de fiets. Ja dat het een stomme actie is hoeft niemand mij te vertellen maar, naast de standaard pasjes i.d. kaart e.d. zaten er echter ook 20pillen in en een dikke zak wiet. Nou maak ik me om die zak wiet en die pasjes nog niet zo'n zorgen. Echter mijn vraag is dus als we een eerlijke vinder hebben en niet iemand die em vanavond nog flinkt loopt te knappen op mijn spul.. wat doet de politie hier mee? Wat kan er eventueel gebeuren als mijn portemonnee gevonden en afgeleverd is bij de blauwpetten. Weet iemand of ze hier iets mee doen, of dat je gewoon netjes alles terug krijgt? Mvg. A"
"Dezelfde route heb ik ook terug gefietst, is het eerste wat in me opkwam. Helaas niks meer kunnen vinden. Ja ik denk dat iemand zich wel goed vermaakt vanavond, nja heb dat natuurlijk liever dan dat ik hierdoor met de politie in aanraking zou komen. Ik laat wel weten wat er gebeurd is als m'n portemonnee nog gevonden wordt. Groeten."
"Inderdaad Svali.. Dat lijkt me ook niet heel logisch en ik weet zeker dat een weldenkend politie agent hier ook niet mee akkoord zou gaan. Nou heb ik echter snel wat research gedaan over eventuele boete's e.d. en deze kan behoorlijk oplopen. Zou ik hiervoor wel op de bon gesleept kunnen worden of iets in die richting? Het is nml niet zo dat ze mij op heterdaad betrapt hebben. Mocht het zover komen en, ik zou blijven ontkennen en het gooien op een zeer ongelukkige samenloop van omstandigenheden. Moeten ze hier dan mee akkoord gaan of kunnen ze toch een lekker bonnetje uitschrijven. Ik hoop stiekem toch dat het geen eerlijke vinder betreft. Groeten."