Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik ben Mark. Wat ik net las over jou verslaving, ik had hetzelfde alleen ik kocht ze op straat. Vaste baan en alles begon eronder te lijden. Ik ben vorige week naar mijn huisarts gegaan en open kaart gespeeld, ik zat ook zo verstopt, 3 weken niet naar de wc etc. Heel mijn leven hou ik van opiaten, aan en af. Maar nu had de monster zich goed in mij vastgebeten. Mijn hele lieve huisarts heeft mij de keuze gelaten, of je gaat door en dood, maar we kunnen je ook helpen. Hoe dan, vroeg ik? Eerst bloed laten testen, plas testen, hartfilmpje gemaakt. Ik was van 95 kg naar 65 kg gegaan. Wat een ellende, vooral de verstopping en het constant craven naar oxy. Drie dagen later kreeg ik methadon 30mg om mee te beginnen. Ik was direct klaar met elke drie uur ziek worden en die craving's, ik heb ze niet meer. Ik ga volgende week met 10mg omhoog en daarop stabiliseren. Wat heerlijk, ik heb mijn leven weer terug. Wat ik wil zeggen, schroom je niet om hulp te vragen aan je huisarts. Hij/zij kunnen je goed helpen. Ik wens je heel veel succes met dit probleem🙏✨️✨️"
"Ze Herbs Mang zei: Pfoeh methadon wordt je ook niet blij van. Snel afbouwen als je stabiele bent want hier wil je niet te lang aan zitten. Klik om te vergroten... Hoi! Gezien mijn leeftijd en wetende dat ik terug zal vallen op opiaten lijkt mij dit de beste oplossing tot nu toe. Ik wil niet meer high worden van opiaten maar ik ken mijzelf. Als ik zou stoppen met methadon zal ik gelijk weer met opiaten beginnen."