Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik begin de laatste dagen een verschil te merken. Ik ben dus gestopt met blowen. Ik droom meer, heftiger (ook niet altijd even leuk) en ik onthoud ze ook beter. Word ook eerder wakker inderdaad Voor mij echt een wereld van verschil"
"Ik weet waarom ik down ben en daar ben ik ook mee aan de slag. Alleen denk ik dat het blowen onderdeel is van het down zijn en versterkt het gevoel ook. En inderdaad. Het is ook verveling en vraag me soms af hoe "normale" mensen dat doen😊"
"Ja klopt. Al vind ik dat wel moeilijk terug te halen. Ik heb ook wel veel voor langere gereisd en dan (redelijk) zonder moeite niet geblowd . Dus probeer daar maar aan te denken"
"Ik merk inderdaad dat ik echt 0,0 eetlust heb en ik heb de hele tijd dorst. Ik zie wel ontzettend op tegen vannacht. Maar ik moet zeggen dat ik het erger had verwacht. Vanavond wat 5htp proberen om te slapen. En Martinus idd, ik mis dat. Zou het liefst de helft van het jaar op reis zijn. Maar ja dat gaat niet makkelijk natuurlijk. Het gewone leven kan ik snel saai vinden daarom is blowen zo'n fijne uitkomst. Terwijl ik genoeg vrienden heb en veel leuke dingen doe. Lekker ontevreden in een wereld van overvloed 😏 Maar wat ik wel gek vind is dat ik regelmatig gedwongen ben gestopt wegens reizen en dan wel een keer trek heb in een jointje maar de afkickverschijnselen die nu ik ervaar dan niet heb. Of ik merk het niet op? Of het zit toch tussen mijn oren? Heb jij daar wel last van op reis?"
"Thanks voor je tip en je andere topic vol met tips!"
"Ohh je bent wel gestopt dus? Ik dacht dat je nog in de overwegingsfase zat"
"Supergoed! En ach ik denk als je 10 jaar grens hebt gepasseerd het niet meer zoveel uit maakt Slaap lekker. Ik ga ook een poging doen. Lekker zweten😏"
"Pff ik zit echt als een zombie op mijn werk. Wat een hel dit. Weer pas tegen de ochtend een keer in slaap gevallen. Heel de nacht liggen zweten om vervolgens ijskoud wakker te worden. Ik hoop dat het klopt dat ik de ergste nacht heb gehad. Fijn om te lezen iffness dat jij al redelijke nachten maakt. En tja, als ik het bij twee keer in de maand zou kunnen houden zou ik ook niet stoppen"
"Ja morgen moet ik nog ff doorheen. Vrijdag ben ik vrij. Gelukkig nog niemand vermoord. Dus toch nog iets positiefs 😏"
"Ik ben heel blij met jullie berichten. Steunt me enorm. Vanavond inderdaad gehuild om echt niks. Maar eigenlijk was dat best even lekker. Vrij nemen gaat voor mij denk ik ook niet zo goed werken nu. Ik vond het namelijk altijd heerlijk om een dag vrij te zijn, de gordijnen dicht te trekken en om twaalf uur mijn eerste jointje te draaien. Probeer complete dagen thuis zitten even te vermijden. Iffness zei: Ik heb ondertussen de conclusie getrokken dat doorgaan met het middel, mijn pogingen de oorzaak van het gebruik te vinden, negatief beinvloedt. Opeens ben je een paar jaar verder. Klik om te vergroten... Hier ben ik het wel mee eens. Het vertraagt alles. Met een verslaving kun je denk ik nergens anders écht aan werken."