Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Onder invloed van alcohol. Na het checken van mijn telefoon zag ik dat ik een smsje had ontvangen van iemand, die op dat moment onder invloed was van MDMA. "Ik heb een vet lief smsje ontvangen." Na het water drinken nadat ik tanden gepoetst had: "Hier zit geen alcohol in." Mijn zusje: "LittleButterfly*, ben je dronken?" Ik: "Ik ga nog wel vreemdere dingen meemaken dan dit." *Natuurlijk is in plaats van mijn nickname mijn echte naam gebruikt."
"Hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik doe het niet. Vooral de reactie van DrippTone heeft mij heel erg aan het denken gezet, zoals ik al eerder gezegd heb. Met die vriend van mij moet ik het er nog over hebben. En ja, ik ga wel eerlijk zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar drugs, maar dat ik het niet wil doen. Ik wil een goede vriendin voor hem zijn."
"Oom Klaas zei: Ikzelf heb een zeer goede vriendin die graag eens een keer wou blowen. Ik ben 2,5 jaar verslaafd geweest aan thc en heb haar begeleid zeg maar. Nu blowt ze alleen wanneer ze met mij is, eens in de maand of 2, en doe ik rustig mee. Binnenkort wil ze mdma gaan doen, nu ben ik druk bezig naar zuivere mdma om haar te introduceren met dit goedje. Ik ben daarom ook heel blij dat ze naar mij toegekomen is om het te vragen, de ervaring zit er bij mij wel in en de liefde om te zorgen dat het bij haar goed gaat ook. Nu leer ik haar verantwoord gebruiken, en dat is 't minst slechte gebruik. Klik om te vergroten... Waarom ben jij er heel blij mee dat die vriendin van jou het aan jou vroeg? ExceptionalInsight zei: Littlebutterfly zei: En ja, ik ga wel eerlijk zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar drugs, maar dat ik het niet wil doen. Ik wil een goede vriendin voor hem zijn. Klik om te vergroten... I gotta call bullshit. Het feit dat hij de verkeerde keuzes heeft gemaakt zou jou juist ervan moeten weerhouden om dezelfde te maken. Het werkt echt niet zo zwart wit dat wanneer iets 'verslavend' is dat je er verslaafd aan raakt. Toon een beetje ruggengraat, probeer eens iets leuks, is het té leuk? Niet meer doen. Klik om te vergroten... Jij hebt gelijk. Ik drink heel soms alcohol, omdat ik het lekker vind."
"Ik moet dit nog met hem bespreken. Laat dat duidelijk zijn."
"ExceptionalInsight zei: Wat wil je precies van hem? Klik om te vergroten... Ik wil hierover eerlijk zijn naar hem toe, dat is alles. Dit achter zijn rug om doen, waarmee ik bedoel zonder dat hij het weet, wil ik niet. ExceptionalInsight zei: Dat hij je gaat babysitten terwijl je nieuwe drugs uitprobeert? Klik om te vergroten... Nee, want ik wil hem niet in gevaar brengen. ExceptionalInsight zei: Wil je dat hij de dope voor je regelt? Klik om te vergroten... Zie vorige vraag. ExceptionalInsight zei: Wil je dat hij met je mee doet? Klik om te vergroten... Zie je tweede vraag. ExceptionalInsight zei: Hoe zwaar was hij verslaafd? Klik om te vergroten... Hij is er vanaf gekomen met ambulante hulp. ExceptionalInsight zei: En waar aan? Klik om te vergroten... Sowieso coke. ExceptionalInsight zei: Hoe lang? Klik om te vergroten... Dat weet ik niet. ExceptionalInsight zei: Waarom denk je dat ze op dit forum zitten? Klik om te vergroten... Omdat ze met drugs te maken hebben of nieuwsgierig zijn."
"Er is eigenlijk niets aan de hand. Eén van mijn vrienden wil ik niet de problemen in helpen. Ik ben er juist onwijs trots op dat hij ervan af is. Zover was ik inderdaad zelf ook al."
"Pikachu zei: In Bulgarije heb ik helemaal niks gebruikt op alcohol na. Daar dan wel weer veel van... Klik om te vergroten... Ik ben in Nederland gebleven. Voor mijn doen heb ik veel alcohol gedronken."
"Hallo allemaal, Om heel eerlijk te zijn wil ik wel eens uit nieuwsgierigheid drugs gaan gebruiken. Alleen heb ik een probleem. Een paar maanden geleden heb ik een van mijn vrienden leren kennen met wie ik mijn vriendschap absoluut niet op het spel wil zetten. Hij is namelijk na jarenlang gebruik een half jaar clean. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Groetjes"
"Blowen wil ik een keer proberen, XTC, Speed, Coke en paddo's. Ik heb het geld wel en heb het er ook wel voor over. En als ik het doe, wil ik het wel op een verantwoorde manier doen."
"DrippTone zei: Littlebutterfly zei: Hallo allemaal, Om heel eerlijk te zijn wil ik wel eens uit nieuwsgierigheid drugs gaan gebruiken. Alleen heb ik een probleem. Een paar maanden geleden heb ik een van mijn vrienden leren kennen met wie ik mijn vriendschap absoluut niet op het spel wil zetten. Hij is namelijk na jarenlang gebruik een half jaar clean. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Groetjes Klik om te vergroten... Gewoon lekker niet doen, geniet van de vreugde van vriendschap, drugs doet echt onder vergeleken met de drugs die het leven zelf bieden, liefde, vriendschap. Waarom denk je dat die vriend van je is afgekickt? Leer van andersmans fouten zodat je ze zelf niet hoeft te maken. Klik om te vergroten... Ik denk wel te weten waarom hij is afgekickt. Het is een vreselijk wereldje. Er zullen vast ook meerdere redenen hebben meegespeeld. Ik zal hem er eens naar vragen. Maar hij is voor mij wel een waarschuwing, omdat hij wel het levende bewijs is van het feit dat het geen goed spul is. In het begin heeft hij door zijn achtergrond over een aantal zaken gelogen. We hebben elkaar beloofd om vanaf eind vorige maand elkaar tegen elkaar te zijn. Eerst wil ik van al mijn eigen problemen af zijn, waar ik hard voor aan het vechten ben. Ik zal het sowieso met die vriend van me bespreken. Alleen als hij er geen problemen mee heeft, wil ik 1 keer drugs gebruiken. Zelf schat ik de kans op verslaving na eenmalig gebruik vrij klein. Ik wil het spul alleen op een verantwoorde manier gebruiken."