Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"laatste keer was 3 maanden terug. en dat was xtc in huis. nadeel alleen is. dat diegene waar ik het altijd bij haal nu onbereikbaar is en waarschijnlijk blijft... dus de volgende keer gebruiken blijft maar de vraag :P"