Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan heb ik ook vaak. Tijdens gebruik nooit last van grote pupillen, ik krijg het pas als ik stop, dus het begint uit te werken."
"Klopt, komt door zuurstofgebrek. Na een nachie of nachtje goed doorhalen gaat het op een gegeven moment beetje vastklampen in je neus en bijholtes enzo.. Daar verdoofd het maar werkt ook weer uit en dat is de tinteling die je voelt. Ik heb het ook soms. Vaak na goed doorgaan pas hoor, tintelend soms branderig gevoel alsof je huid heel lichtjes verbrand is.. Neem dan altijd 'n klein lijntje pep, brand eerst daarna is het gevoel weg haha"