Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vroeger was het speed, coke, xtc, lsd en hasj/weed. speed en lsd zie ik niet meer zitten, dus ben ik nog een gelegenheidsgebruiker wat betreft coke en xtc. ik probeer te volgen welke goede er in de omloop zijn, zodat ik eventueel in de buurt eens kan horen of die in de omloop zijn. want als ze hier, bij ons, plots afkomen met groengrijsgele zebras" om nu een naam te noemen , en je hebt er nergens over gelezen of gehoord, dan heb ik serieuze twijfels. het is dan nog geen garantie dat het de goede zijn natuurlijk. ik heb mezelf een enkele testkits besteld voor de toekomst."
"mandragora zei: Antibiotica-pil Klik om te vergroten... en ging je hard?"
"walnootje zei: Lion1973 zei: ik heb vandaag van iemand hier in A. een oranje redbull gekregen. ze ruiken al lekker, proeven lekker bitter en als ik de testreports (sites) mag geloven is het een toppertje. gaan we bij die hartjes leggen, die ik nog heb... Klik om te vergroten... Oranje red bulls zijn bij mij een van de lekkerste pillen! Alhoewel die roze ook niet verkeerd zijn Heeeerlijk op aant trippen op dit moment van maar 1/3e pil Klik om te vergroten... ze zijn wel groot, ben benieuwd."
"lange69 zei: witte langwerpige nintendows waren erg goed en volgens mij erg hoog gedoseerd heeft iemand die ooit laten testen? ben wel nieuwschierig hoeveel mdma er in zit gr Klik om te vergroten... op pillreports staat een verslag met test : gemiddelde van 200mg mdma"
"harry123 zei: Die komen wel op, vrienden willen altijd wel wat of mensen die je kent willen er wat. Zo ben je ook stukken goedkoper uit trouwens. Klik om te vergroten... tja, ik kan nu ook paarse party flocks krijgen (per 100), maar enkele mensen die ik ken nemen zelf nog maar 1 of 2 pilletjes per jaar, dus laat ik het maar zo. het zouden nochtans leuke dingetjes zijn."
"harry123 zei: Zijn ook hele leuke ptjes . Ik zou het gewoon halen als je het geld hebt, geloof me je komt ze echt wel kwijt.. Er zijn altijd mensen die op zoek zijn :P Klik om te vergroten... ik wou 50/50 doen met de enige die ik nog ken die het doet, maar die blijkt sinds kort met alles gestopt te zijn. en om eerlijk te zijn, met die 50 zou ik jaren toekomen...vroeger was dat 1 weekend met een groepje"
"Gotcha zei: Lion1973 zei: ik was nog vergeten te vermelden dat eind jaren 80,begin jaren 90 een pilletje rond de 20euro kostte, zelfs meer op sommige plekken. aankoop per 100 was toen 4,5euro/stuk. ze noemden toen (bij ons), Fisherman. Bruine en grijze gestippelde, grote, stevige bollen, waarvan je maar 1 moest nemen. Klik om te vergroten... OMG de Fishermans ...flashback Boccacio Daarvoor had je die kleine plakkerige roze. En inderdaad, de prijs was 1000Bfr (toen 50Gulden?) voor een pilletje en ook voor een gram speed. Inkoop 300 (per 100) Klik om te vergroten... aha, the good old days. Bocca, La Rocca, Barocci, Cherry Moon, Extreme, Globe, de hele bollenwinkel afgedaan... jij zit kennelijk met hetzelfde probleem als ik. decennia in het milieu rondgehangen, als je dan je leven betert en af en toe nog eens iets wil doen, dan vind je niets of je vindt slechte kwaliteit. ik kan nog wel gaan halen in nl, maar dat risico bereken je nu veel meer dan vroeger."
"Oud_Bolleke zei: Deze zaterdag naar A'dam Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen. Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen? In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring We kijken er in ieder geval naar uit! PS waarom kan ik geen PB's sturen? Klik om te vergroten... ik zou het niet aanraden, want voor je het weet heb je weet ik wat in je handen. langs de andere kant, als je niet weet wwaar of wie, dan begrijp ik dat je dit wilt proberen. ik zou zeggen, blijf voorzichtig en laat je niet te hard meeslepen door het gevoel toch maar iets te willen scoren. over je pb's : je moet eerst 5 posts hebben"
"jappe steken"
"G P3P zei: paarse partyflocks Klik om te vergroten... hoe zit het nu eigenlijk met die PP? ik heb al diverse dingen gehoord, van heel goed en hard tot weinig of niks van gevoeld. zijn er al "anderen" op de markt die in de categorie fake vallen of van mindere waarde. het lijkt wel of heel nederland overspoeld is met PP. PP, redbulls, nintendo, defqon, smiley's, hartjes zijn volgens de berichten goed, als ik het juist lees. ik heb mijn hartjes nog altijd niet geprobeerd, als het zover is zal ik hier melding geven."