Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wopa gerbeenn zei: Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus . ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen Klik om te vergroten... Ej pik was ik waus nou ik voelde niks"
"Re: wopa gerbeenn zei: Lil-J zei: gerbeenn zei: Jaja zeker lekker ik zit heel de tijd rondjes te lopen gewoon net zo geweldig als eerste keer en me vrienden zijn ook lekker waus . ik space um nou wel ja neem zo nog een halve ofzo ff kijken en dan doe ik later miss nog wel maar ikga weer doei mensen Klik om te vergroten... Ej pik was ik waus nou ik voelde niks Klik om te vergroten... Neej de dag ernaa was je wel waus!! maaar ook niet lang.. Ik Ga trouwens stoppen met de X en de lijntjes.. Het blijft nu wel bij blowen en drinken dan vind ik het wel best Klik om te vergroten... oke dan pik goed van je (Y) ik wou alleen ff testen & btw tJa maar uurtje wappie ofzo snap er ook niks van :P Maarja Peazz.."