Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn” ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn. Weet iemand de normale grootte van een lijn of van een dikke lijn"
"Oké bedankt heren en dames van t mooie leven. ik zal nu gewoon nemen waar ik lekker zelf zin in heb. iedereen z’n eigen voorkeur begrijp ik!"