Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Bij nieuwjaar gaan ik & mijn lief naar een feestje. We gaan daar dus XTC gebruiken (niet onze eerste keer) & helemaal losgaan . Nu, we gaan naar een feestje waar we naar alle waarschijnlijkheid niemand kennen. Dus dachten we een paar vriendinnen mee te vragen. Deze meisjes gebruiken niet, en weten dus ook niks van ons gebruik. Al zal het hun kennende niet veel uitmaken moesten zij dit alsnog opmerken. Maar nu dacht ik dat het misschien ook wel een aparte ervaring zou kunnen zijn om als koppel alleen naar het feestje te gaan & het te doen. Heeft iemand ervaring? En wat raden jullie aan? Er een unieke ervaring van maken als koppel, of samen feesten met een groepje niet-gebruikers?"
"Ik denk nu dus dat we toch maar alleen gaan, niemand om rekening mee te houden enz leek ons wel leuk, en nog eens echt alleen samen zijn Misschien komen er enkele uren na middernacht nog een groepje vriendinnen langs die dichtbij wonen, maar dat is niet zeker dus. Hopelijk word het leuk zo met z'n 2en aan de snoepjes"
"Hahaha wat een grappige benamingen zitten ertussen Wij noemen het gewoon 'pakken/nemen', lekker saai & Snoepen/snoepje eten komt ook nogal eens voor."