Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen. hier even mij verhaal. 15:30- Vandaag nam ik een bommetje speed, (dit was mijn eerste keer speed) alles ging goed voelde me heerlijk. Toen moest ik naar huis 4 uur reizen er was niks aan de hand zat lekker muziekje aan in de trein tot dat ik in de laatste bus stapte dat was rond 18:30 Werd opeens misselijk hier dacht ik niet veel van omdat je dat wel vaker met bommetjes hebt. maar daarna kwam er opeens paniek ofzo, ik begon te hyperfentileren en alles begon te duizelen en mijn hele lichaam tintelde,Vriend gebeld of hij me bij de bushalte kon ophalen omdat ik dacht dat ik dood ging. 17:35- Ik werd lijkbleek Toen ik de bus uitstapte wankelde ik vreselijk en viel ik bijna flauw stond helemaal te trillen. Na wat suiker gedronken te hebben en geforceerd te eten ging het iets beter maar voel me nogsteeds super duizelig en van de wereld - mijn vraag is, is dit normaal met speed? Heb echt niet veel gehad max 25/30mg en het was echt in de comedown update 1:00 Ik voel me eigenlijk wel weer oke en actief maar wel vermoeid dus ik zeg lekker slapen! update 7:00 Nogsteeds geen oog dicht gedaan lol"
"Anunnaki zei: Het is normaal als je weinig slaapt/eet/drinkt, kies er maar 1. Amfetaminen zijn naar mijn ervaring 1 van de meest uitputtende drugs die je kan gebruiken, je bent in principe gewoon aan het sporten terwijl je stil zit. Ik gebruik zelf Dexamfetamine en heb precies wat jij nu beschrijft wanneer ik slecht gegeten heb en wat dapper was met de dosis. Klik om te vergroten... Mhhh ik had zeker wel goed geslapen, leefde inderdaad op 1 pannenkoek. zat zelf te denken dat de starbucks koffie mis ook niet helemaal geholpen heeft. Had al lange tijd geen drugs ook meer gedaan, dus is ook niet dat ik het misbruik. Maar fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Vond mooi beschamend in de bus."
"Anunnaki zei: Snap ik wel hoor. Heb zelf wel eens van werk moeten vertrekken omdat ik niet sliep en at en dan stond ik daar mooi te hallucineren, dan kom je jezelf toch mooi ff tegen. Klik om te vergroten... Jaa vond het vooral kut thuiskomen, hele tijd kon je eigenlijk aan de buitenkant niks merken tot na de comedown. Kom thuis āgebruik je weer.ā Emhh nee hahaha oopsie naja heb nu nig wat water gedronken gaat stukken beter straks lekker mn bed in"
"Liesje.flb zei: Hallo mensen. hier even mij verhaal. Vandaag nam ik een bommetje speed,(dit was mijn eerste keer speed) alles ging goed voelde me heerlijk. Toen moest ik naar huis 4 uur reizen er was niks aan de hand zat lekker muziekje aan in de trein tot dat ik in de laatste bus stapte. Dat was na 3 uur Werd opeens misselijk hier dacht ik niet veel van omdat je dat wel vaker met bommetjes hebt. maar daarna kwam er opeens paniek ofzo, ik begon te hyperfentileren en alles begon te duizelen. Vriend gebeld of hij me bij de bushalte kon ophalen omdat ik dacht dat ik dood ging. Ik werd ook lijkbleek Toen ik de bus uitstapte wankelde ik vreselijk en viel ik bijna flauw stond helemaal te trillen. Na wat suiker gedronken te hebben en geforceerd te eten ging het iets beter maar voel me nogsteeds super duizelig en van de wereld mijn vraag is, is dit normaal met speed? Heb echt niet veel gehad max 25/30mg en het was echt in de comedown Klik om te vergroten... Meneer de uil zei: Tja.. de speedkater. Ik haat hem! De tijd dat je āupā bent gegaan ga je meestal ook ādownā Zeker als je te weinig gegeten en gedronken hebt kan speed een hele nare uitwerking hebben. voor mij de reden om oppeppende middelen alleen te gebruiken (lage dosis) op festivals. Ik vind de kater te heftig om het zomaar even een keer te doen. Klik om te vergroten... Ja was ook zeker niet de bedoeling voor mij was 4 maand clean maar was zwak toen het bij mn vrienden op tafel stond omdat ik me al helemaal bleh voelde. Had amper gegeten inderdaad denk dat dat het probleem is geweest en de extra koffie ook niet het slimste haha. Voel me nu aardig oke op het feit na dat ik niet kon slapen en ik om 15:40 voor laatst had genomenš„²"
"Meneer de uil zei: Gelukkig maar! Even bijtanken. De dag na speed probeer ik altijd gezond en gevarieerd te eten. Ook helpen multivitamine en wat extra magnesium mij goed. Heb je een verleden met speed? Klik om te vergroten... Ja eten is voor mij een challenge met mijn eetstoornis maar ik zal het toch maar proberen, geen verleden met speed nee ik was zelf erg verslaafd aan 3-mmc en wiet en was nu 4 maand clean van alle harddrugs, erg jammer dat ik me zwak heb opgesteld toen het even niet goed gingš Wel weer goed afgeleerd denk ik na hoe het gister gingš¤£"