Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb met koningsdag de nacht ervoor 2cb gedaan 12mg om 0145 ingenomen en de volgende dag 1200 xtc gedaan voelde me echt niet zo als andere keren echt veel minder terwijl ik die dag ruim 2.5 pil heb weggetikt. Voelde me gewoon minder strak maar wel leuke dag gehad alsnog."
"Hoi, laatst gebruikte ik xtc overdag op een festival en had toch een ander gevoel dan wanneer je snachts gebruik ( of in ieder geval als het donker is). Vond het veel minder intens en had t gevoel alsof het wat meer aan me voorbij ging. Had wel de dag/avond ervoor 2cb gedaan misschien kan dat het zijn? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het intenser voor jullie in de avond dan overdag? Thanks"
"Kippenman zei: Ik heb zelf nog nooit xtc gedaan(wel 6apb) maar 2.5 pil klinkt als een hele flinke dosis. Is er een mogelijkheid dat je sowieso al een hele hoge tolerantie hebt voor xtc? Kort gezegd dus, gebruik je vaker xtc en hoevaak? Klik om te vergroten... Ja waren ook niet hele sterke pillen hoor dus valt wel mee normaal heb ik genoeg aan 1.5 ofzo als ik lang bezig ben, verder gewoon 1 keer in de 8 weken ofzo niet gek vaak"