Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA/XTC overdag vs avond-nacht

MDMA/XTC overdag vs avond-nacht

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LidorroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

laatst gebruikte ik xtc overdag op een festival en had toch een ander gevoel dan wanneer je snachts gebruik ( of in ieder geval als het donker is). Vond het veel minder intens en had t gevoel alsof het wat meer aan me voorbij ging. Had wel de dag/avond ervoor 2cb gedaan misschien kan dat het zijn? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het intenser voor jullie in de avond dan overdag?
Thanks
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Set en setting zijn van belang dus het kan zomaar dat een andere omgeving voor jou een ander effect geeft. Dit zal niet voor iedereen hetzelfde zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag ervoor 2cb helpt niet echt denk ik. Niet perse fysiek maar wel mentaal.

Verder ben je s'avonds/snachts een stuk vermoeider dan overdag, dat helpt ook niet.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik thuis gebruik, dan vind ik het leuker om eind vd middag te beginnen tot in de nacht, maar als ik op een festival ben vind ik juist overdag, lekker in het zonnetje etc. heerlijk.

Dus het ligt voor mij vooral aan waar ik ben. Ik vind een hele nacht doorhalen weinig toevoegen, behalve nog meer verrot zijn, maar verkies wel de avond/deel van de nacht boven overdag in een thuissetting.

edit:

wel moet ik zeggen dat ik op een festival mooi weer en de zon heerlijk vind, maar ook uitkijk naar donker en de lichtshows die dan komen, daarom neem ik op een festival nooit te vroeg mijn rommel, zodat ik van beide kan genieten😎
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#5
HierEnDaarEenFuifje zei:
wel moet ik zeggen dat ik op een festival mooi weer en de zon heerlijk vind, maar ook uitkijk naar donker en de lichtshows die dan komen, daarom neem ik op een festival nooit te vroeg mijn rommel, zodat ik van beide kan genieten😎
Klik om te vergroten...
hier ben ik het helemaal mee eens..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."