Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ps. In mijn reactie is er een stukje aangepast door de moderator, en daar is mijn vraag een beetje weg gegaan. Ik vroeg me dus af, of iemand een goede combinatie weet van Ayahuasca en een hele goede recept mij kan aanraden uit eigen ervaring?"
"Hallo guys, Ik heb in mijn leven een paar keer aan Ayahuasca ceremonies mee gemaakt. En ik zit nog steeds in grote stukken, en in mijn hele leven heb ik alles alleen gedaan. Daarom ben ik tot de conclusie, dat ik het zonder therapeut wil. En dat het tijd is dat ik het in eigen locatie doe, eigen muziek alles zelf. Gewoon onafhankelijkheid! Het is tenslotten mijn eigen pad die ik bewandel en, je doet het toch altijd zelf. Niemand kan voor jou naar binnen gaan... Bij deze mijn probleem, mijn ceremonie leider bestelde zelf de Ayahuasca. Op internet zijn er ook verschillende plekken te koop. Het is dus veel goedkoper om zelf je eigen Aya te brouwen, maar dat is niet het gemakkelijkste... Wat is nou kwaliteit? Dat is eigelijk de meest, moeilijke kook opdracht voor mij omdat ik normaal geen problemen heb met koken, en dan bedoel ik gewoon eten maken tja daar heb ik nu niks aan .. Ik heb het een keer via een website besteld Caapi en P.Viridis Grote fail! Naja.. Groetjes, Me"
"Haha! Nou fijn in ieder geval dat je met me mee voelt. Je hebt het in ieder geval uit gekotst? weet je zeker dat het niks deed? Ik viel er van inslaap... Maar ik had door die ene mislukte poging het opgegeven, maar nu roept iets in mij om het weer te gaan proberen want het is altijd voor mij een verlangen geweest. Om het zelf te doen, ik weet bv dat ik de vorige keer veel azijn in heb gedaan en misschien niet lang genoeg gekookt heb. Het was heel erg zuur, bij andere was de aya niet zo zuur. Hmm.. heb ook gelezen dat Aya maken net als de juiste soep is.. het is wel even oefenen. Maarjah bij een soep weet je meteen of het goed is als het lekker is, Bij eten hoeft het niet altijd goed te zijn, om lekker te zijn. En Aya is gewoon niet lekker, je kunt het ook niet door de smaak af weten. Het moet gewoon goed, er zijn zoveel factoren waar je rekening mee moet houden. Maar dit keer ga ik gewoon slagen, ik wens jou ook veel suc6 voor als je het in de toekomst gaat doen"
"Ik heb het vroeger voor de "lol" gebruikt, en het werkte, heel apart ervaring zou het niet precies kunnen beschrijven, volgens mij treed je een beetje uit en ben je tegerlijkertijd in je lichaam en ook, eruit. Neem je van overal waar, en je beland in een soort van niemandsland. Ik was er melig van.. maar het kan waarschijnlijk ook beangstigend ervaren worden door sommige gebruikers.. Maar inmiddels neem ik het wat serieuzer dus voor een spirituele ervaring en heb ik het sinds die tijd 2 x uitgeprobeerd, geen succes.. ik heb ook juist een van de sterkere gebruikt. Welke weet ik niet precies. Ik had wel, iets heel lichts en vaags, alsof ik ergens anders ook stond, en er tegen mij gepraat werd van wat ik daar deed, alsof ik beetje gedropt was ergens en mezelf niet kon waar nemen maar andere mij wel. Ik zat even in een vaag conversatie maar echt 10 seconde.. Terwijl ik wel gewoon mijzelf waarnam in mijn kamer, maar ik hoorde dus stemmetjes of ik kan me dat ingebeeld hebben. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Heb nooit last van stemmetjes haha Maar ik vind dat dus geen goede ervaring want dat stuff was heel sterk, was niet zo goedkoop ook. Maar het was dus, paar keer mis.. en verspilling van mijn geld.. Dus of ik het binnenkort ga proberen, not any time soon. Of vrienden moeten een shot aanbieden"
"d1g1tal1s zei: Misschien is pharmahuasca iets voor je. Dat zijn kort door de bocht eigenlijk alleen de actieve delen van de plant welke in een capsule worden gestop. bv Hermaline extract als MAOI(extract van de syrian rue, vrij en legaal bestelbaar op internet) en DMT. (Google is your friend). Zelf rook ik alleen DMT wat een meer recreatieve insteek heeft en te kort duurt/te heftig is om therapeutisch in te zetten, maar als ik eens op zoek zou zijn naar een aya ervaring zou dit toch wel de methode zijn die ik zou volgen daar ik niet echt kan genieten van over mijn nek gaan. (je kunt hier ook nog knap misselijk van worden heb ik begrepen, maar eea zou zo wel beter binnen te houden moeten zijn) Klik om te vergroten... Daar kom je dan ook met iets mee dankjewel vriend! Mwa het kotsen voelt wel fijn, vind ik dan. het reinigt me het gooit al die troep deruit wat ik niet nodig meer heb. Het misselijkheid valt dan ook bij mij best mee.. want de kracht van de Aya overtreft het bij mij, ik voel dan heel veel power in me. Ondanks alle pijnlijke emoties, want ik weet dat het minder word nadat ik het voel. DMT maken is voor mij echt niet te doen veelste ingewikkeld, ik heb niets met scheikunden gehad.. Maar hoe ervaar jij DMT, zie jij je ook stukken wat je nog te verwerken heb?"
"dernael zei: Liberthy zei: Haha! Nou fijn in ieder geval dat je met me mee voelt. Je hebt het in ieder geval uit gekotst? weet je zeker dat het niks deed? Ik viel er van inslaap... Klik om te vergroten... Ik viel er niet van in slaap, maar was wel erg zweverig naderhand. Maar de effecten die verwacht kunnen worden, bleven helaas weg. Uit frustratie heb ik toen een zegeltje gedaan, waardoor ik alsnog aan het trippen raakte. Het viel me toen wel op dat de MOA-remmers, uit de aya, wel degelijk mijn LSD trip heftiger en langer maakte. Dat was dan wel weer tof Ayahuasca staat nog steeds op mijn To-Do lijst, maar alleen wanneer ik zeker weet dat de drank op de juiste manier is bereid. Ik zal het niet zo snel meer zelf proberen te maken, want de voorbereidingen vergen toch redelijk wat tijd en energie. Ik zet zelf liever een lekkere potente truffel-thee. Dat gaat in elk geval nooit mis bij mij. Groetjes, Dernael. Klik om te vergroten... Hahahaha klopt, goedzo Lsd ga ik nog ooit ervaren, dus daarin ben je heel wat ervarender dan mij. Fijn van om wat van je te horen. Groetjes"