Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden. Na vroeger regelmatig xtc te hebben gebruikt wil ik een keer wat anders op een feestje. Toch vaak een kater na xtc. Ik heb een groot aantal dexamfetamine tabletten. 20 en 30 mg. De werkzame stof is met dex wel minder. 30 gram dex is 9’gram werkzaam volgens de bijsluiter. Wat is nu echt een goede dosis op een festival en hoe is het het beste te doseren? Vroeger ook wel 4fmp gepakt. Meestal rond de 220 gram. Alvast bedankt!"
"Yes. Helemaal gelijk. Het gaat om lisdex. Ik kon geen echte goede antwoorden vinden vandaar toch nog de vraag."
"Het zijn alleen capsules. Elvanse Zijn die ook vertraagd dan? Nee toch 😎. En dan 40mg lisdex?"
"Bedankt voor je reactie! Ik heb zelf geen adhd. De medicatie is van mijn vriendin. Ik wil liever geen xtc ivm de kater en omdat ik vroeger wel goed ging op 4f dacht ik dat lisdex een optie zou zijn. wat zou anders nog een goede optie zijn? Bedankt allemaal !"
"Ik heb eventueel ook nog de reguliere Dex 5 mg. Tentin. Iemand daar nog advies over?"
"Goede reacties allemaal. Bedankt! Tentin/ dex lijkt me schoner dan pep. Vandaar de optie4f was echt top maar dat is er niet meer. Wel dat andere 4fma maar dat is nieuw voor mij. Maar voor die Tentin 5mg worden het wel aardig wat tabletten dan. Ze zijn maar 5mg. En wat ik begrijp moet je er toch wel 25-40 binnen hebben?"
"Okay. Dat is wel zeer gedetailleerde informatie. Maar is het wel een aanbeveling om Tentin 5mg te pakken. En dat bv starten met 25-30mg? Of is het allemaal maar gedoe en is een goede MDMA pik beter? Ik vind alleen het wauze gevoel niet altijd prettig. Ik ben ook wel goede dingen gehoord over 4fma maar daarvan heb ik geen idee waar ik dat moet halen."
"Okay. En qua effect. Wat zou ik mogen verwachten van Tentin / Dex? Alleen maar speedy of nog wat euforie. Lage hoeveelheid mdma lijkt me top maar daar voel ik niet veel van. Vaak alleen een vervelende bodyload maar geen inslag. Het blijft hangen dan. Sowieso ga ik met mdma meer rondlopen, praten etc. Niet echt lekker dansen. En ik wil juist een keer lekken dansen en los gaan. Maar niet compleet waus zijn."