Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"I gebruik regelmatig, een aantal keren per week coke, soms 1 gram. Als ik de sites lees mbt verslaving en de gevolgen en kenmerken herken ik dit totaal niet ( terug trekken, egotrippen, depressie, niet kunnen presenteren). Ik gebruik om juist denken te remmen, gebruik vanwege verleden/opvoeding/burnout. Drink nooit tegelijk. Niemand weet ervan. Niemand zou het vermoeden vanwege mij karakter en manier van leven. Aan de ene kant dus niet hoeven nadenken/praktiseren en aan de andere kant is het dat ik iets stiekem doe, wat niemand verwacht, Het enige wat ik doe wat buiten de regels valt/illegaal/stout/stiekem is. Voelt goed aan hé YOLO, maar aan de andere kant natuurlijk ongezond, slopend en kostbaar. Ik heb mezelf in deze positie geplaatst en wil er zelf ook uitkomen. Maar het lukt nog niet echt. Advies kan ik goed gebruiken, eerlijke tips!!"