Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemorgen als eerst! ik ga vanmiddag naar DGTL en zaterdag naar Dockyard maar nu zit ik met het volgende, afgelopen tijd aardig gek gedaan voor mijn doen maar nu wil ik voorlopig voor de laatste keer even lekker gaan deze week. Ik weet alleen niet wat handig is om te gebruiken in mijn geval.. mijn gebruik van xtc de afgelopen weken: 3 Jul; Verknipt | 2x 280 25 Aug; 2x 280 5 Sept; Thuishaventje | 2x 220 25 Sept; Elrow | 3x 220 na Elrow voelde ik me top, ik had nergens last van wat ik ook niet eerder had mee gemaakt. En dat terwijl ik eigenlijk nog nooit zoveel heb gebruikt. ik wil vandaag dus voorlopig voor de laatste keer x gaan doen, maar het liefst zaterdag ook nog een keer. Alternatief voor zaterdag is drank met een beetje sos. Hoe voel ik me zondag/maandag als ik 2x xtc ga doen? Heb het nog nooit zo dicht op elkaar gedaan namelijk. is het handig om na zoveel mdma nog een keer 2x 2/3 pillen te doen? Of wat raden jullie voor ander lekkers aan.. nuchter blijven of alleen drinken is ook weer zonde 😜"
"John co zei: Nu al weer xtc gebruiken is niet verstandig. Je hebt het de afgelopen maanden al vaak gebruikt en dat waren ook geen lage doseringen. Dat je je niet meteen kut erna voelt betekent niet dat het veilig kan, als je te vaak xtc gebruikt zorgt het ervoor dat je de magie verliest. Aangezien je het de laatste tijd al zo veel gebruikt hebt zal je serotonine echt nog niet goed bijgevuld zijn dus ik zou wat aanraden dat geen gebruik maakt van je serotonine. Dus geen xtc maar ook bijvoorbeeld geen 3mmc. Zou eerder voor speed of coke gaan, of gewoon alcohol. Klik om te vergroten... Okeoke! Thanks, maar ga je lekker met speed/sos op house/techno? Heb dat nog nooit gedaan. En anders kan proberen geen kwaad"
"De Dunne zei: Ik zou sowieso wat aan je dosering doen. Dit zijn echt MONSTER hoeveelheden! Zoals hierboven gemeld neem je beter een lange pauze van sero drugs.Zulke doseringen met maar een paar weken ertussen is echt niet goed voor je plus dat je de toekomstige werking van mdma verkloot. Lees dit eens goed door: Handboek - MDMA/XTC: handleiding Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven... drugsforum.nl Klik om te vergroten... Thanks! Ik zal het even doorlezen als ik tijd heb. Dan sla ik x etc. voorlopig ff over! Wat zou ik nu eventueel wel kunnen doen?"
"De Dunne zei: Zoals hierboven gemeld, iets van speed of coke. Sowieso geen serotonine slurper. Klik om te vergroten... Inmiddels alles op zak en onderweg, heb beide, weet nog niet helemaal wat ik ga gebruiken 😝"
"Nickje zei: Zoals al eerder vermeldt: even (min. 2-3 maanden) geen x doen. Je kan naast speed of coke ook GHB proberen. Wel voorzichtig doseren. Toegegeven, is geen energieke dans-drug, je voelt je wel lekker soort van dronken en schijnt ook geil te zijn (als je dat wil...). Ook met GHB rustig an goeie pauze tussen gebruik, is namelijk behoorlijk verslavend.... Klik om te vergroten... Wil ik liever vanaf blijven haha, maar heb inderdaad gehoord dat het wel lekker kan zijn"
"Uiteindelijk lekker aan de zuip gegaan met een paar puntjes sos omdat de rest in een dixi verdween maar ach, heerlijke avond gehad! En dat gaan we vandaag nog een keertje herhalen. Had toch een beetje het ‘xtc’ gevoel ofzo maar de intense blijheid was wel minder natuurlijk! Gisterochtend ook nergens last van dus hopen dat dat morgen weer zo is! 😁"