#1
Goedemorgen als eerst!
ik ga vanmiddag naar DGTL en zaterdag naar Dockyard maar nu zit ik met het volgende,
afgelopen tijd aardig gek gedaan voor mijn doen maar nu wil ik voorlopig voor de laatste keer even lekker gaan deze week. Ik weet alleen niet wat handig is om te gebruiken in mijn geval..
mijn gebruik van xtc de afgelopen weken:
3 Jul; Verknipt | 2x 280
25 Aug; 2x 280
5 Sept; Thuishaventje | 2x 220
25 Sept; Elrow | 3x 220
na Elrow voelde ik me top, ik had nergens last van wat ik ook niet eerder had mee gemaakt. En dat terwijl ik eigenlijk nog nooit zoveel heb gebruikt.
ik wil vandaag dus voorlopig voor de laatste keer x gaan doen, maar het liefst zaterdag ook nog een keer. Alternatief voor zaterdag is drank met een beetje sos. Hoe voel ik me zondag/maandag als ik 2x xtc ga doen? Heb het nog nooit zo dicht op elkaar gedaan namelijk.
is het handig om na zoveel mdma nog een keer 2x 2/3 pillen te doen? Of wat raden jullie voor ander lekkers aan.. nuchter blijven of alleen drinken is ook weer zonde 😜
ik ga vanmiddag naar DGTL en zaterdag naar Dockyard maar nu zit ik met het volgende,
afgelopen tijd aardig gek gedaan voor mijn doen maar nu wil ik voorlopig voor de laatste keer even lekker gaan deze week. Ik weet alleen niet wat handig is om te gebruiken in mijn geval..
mijn gebruik van xtc de afgelopen weken:
3 Jul; Verknipt | 2x 280
25 Aug; 2x 280
5 Sept; Thuishaventje | 2x 220
25 Sept; Elrow | 3x 220
na Elrow voelde ik me top, ik had nergens last van wat ik ook niet eerder had mee gemaakt. En dat terwijl ik eigenlijk nog nooit zoveel heb gebruikt.
ik wil vandaag dus voorlopig voor de laatste keer x gaan doen, maar het liefst zaterdag ook nog een keer. Alternatief voor zaterdag is drank met een beetje sos. Hoe voel ik me zondag/maandag als ik 2x xtc ga doen? Heb het nog nooit zo dicht op elkaar gedaan namelijk.
is het handig om na zoveel mdma nog een keer 2x 2/3 pillen te doen? Of wat raden jullie voor ander lekkers aan.. nuchter blijven of alleen drinken is ook weer zonde 😜