Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2x in 3 dagen gebruiken op ADE

2x in 3 dagen gebruiken op ADE

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LekkermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen als eerst!

ik ga vanmiddag naar DGTL en zaterdag naar Dockyard maar nu zit ik met het volgende,

afgelopen tijd aardig gek gedaan voor mijn doen maar nu wil ik voorlopig voor de laatste keer even lekker gaan deze week. Ik weet alleen niet wat handig is om te gebruiken in mijn geval..

mijn gebruik van xtc de afgelopen weken:
3 Jul; Verknipt | 2x 280
25 Aug; 2x 280
5 Sept; Thuishaventje | 2x 220
25 Sept; Elrow | 3x 220

na Elrow voelde ik me top, ik had nergens last van wat ik ook niet eerder had mee gemaakt. En dat terwijl ik eigenlijk nog nooit zoveel heb gebruikt.

ik wil vandaag dus voorlopig voor de laatste keer x gaan doen, maar het liefst zaterdag ook nog een keer. Alternatief voor zaterdag is drank met een beetje sos. Hoe voel ik me zondag/maandag als ik 2x xtc ga doen? Heb het nog nooit zo dicht op elkaar gedaan namelijk.

is het handig om na zoveel mdma nog een keer 2x 2/3 pillen te doen? Of wat raden jullie voor ander lekkers aan.. nuchter blijven of alleen drinken is ook weer zonde 😜
J
John coLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu al weer xtc gebruiken is niet verstandig. Je hebt het de afgelopen maanden al vaak gebruikt en dat waren ook geen lage doseringen. Dat je je niet meteen kut erna voelt betekent niet dat het veilig kan, als je te vaak xtc gebruikt zorgt het ervoor dat je de magie verliest. Aangezien je het de laatste tijd al zo veel gebruikt hebt zal je serotonine echt nog niet goed bijgevuld zijn dus ik zou wat aanraden dat geen gebruik maakt van je serotonine. Dus geen xtc maar ook bijvoorbeeld geen 3mmc. Zou eerder voor speed of coke gaan, of gewoon alcohol.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekkerman zei:
Jul; Verknipt | 2x 280
25 Aug; 2x 280
5 Sept; Thuishaventje | 2x 220
25 Sept; Elrow | 3x 220
Klik om te vergroten...
Ik zou sowieso wat aan je dosering doen. Dit zijn echt MONSTER hoeveelheden!

Zoals hierboven gemeld neem je beter een lange pauze van sero drugs.Zulke doseringen met maar een paar weken ertussen is echt niet goed voor je plus dat je de toekomstige werking van mdma verkloot.
Lees dit eens goed door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
L
LekkermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
John co zei:
Nu al weer xtc gebruiken is niet verstandig. Je hebt het de afgelopen maanden al vaak gebruikt en dat waren ook geen lage doseringen. Dat je je niet meteen kut erna voelt betekent niet dat het veilig kan, als je te vaak xtc gebruikt zorgt het ervoor dat je de magie verliest. Aangezien je het de laatste tijd al zo veel gebruikt hebt zal je serotonine echt nog niet goed bijgevuld zijn dus ik zou wat aanraden dat geen gebruik maakt van je serotonine. Dus geen xtc maar ook bijvoorbeeld geen 3mmc. Zou eerder voor speed of coke gaan, of gewoon alcohol.
Klik om te vergroten...
Okeoke! Thanks, maar ga je lekker met speed/sos op house/techno? Heb dat nog nooit gedaan. En anders kan proberen geen kwaad
L
LekkermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Ik zou sowieso wat aan je dosering doen. Dit zijn echt MONSTER hoeveelheden!

Zoals hierboven gemeld neem je beter een lange pauze van sero drugs.Zulke doseringen met maar een paar weken ertussen is echt niet goed voor je plus dat je de toekomstige werking van mdma verkloot.
Lees dit eens goed door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Thanks! Ik zal het even doorlezen als ik tijd heb. Dan sla ik x etc. voorlopig ff over! Wat zou ik nu eventueel wel kunnen doen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lekkerman zei:
Thanks! Ik zal het even doorlezen als ik tijd heb. Dan sla ik x etc. voorlopig ff over! Wat zou ik nu eventueel wel kunnen doen?
Klik om te vergroten...
Zoals hierboven gemeld, iets van speed of coke. Sowieso geen serotonine slurper.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou die dosering echt hard naar beneden schroeven. Als je zo door gaat is het binnen een jaar niet meer leuk.
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zoals al eerder vermeldt: even (min. 2-3 maanden) geen x doen. Je kan naast speed of coke ook GHB proberen. Wel voorzichtig doseren. Toegegeven, is geen energieke dans-drug, je voelt je wel lekker soort van dronken en schijnt ook geil te zijn (als je dat wil...). Ook met GHB rustig an goeie pauze tussen gebruik, is namelijk behoorlijk verslavend....
L
LekkermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Zoals hierboven gemeld, iets van speed of coke. Sowieso geen serotonine slurper.
Klik om te vergroten...
Inmiddels alles op zak en onderweg, heb beide, weet nog niet helemaal wat ik ga gebruiken 😝
L
LekkermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nickje zei:
Zoals al eerder vermeldt: even (min. 2-3 maanden) geen x doen. Je kan naast speed of coke ook GHB proberen. Wel voorzichtig doseren. Toegegeven, is geen energieke dans-drug, je voelt je wel lekker soort van dronken en schijnt ook geil te zijn (als je dat wil...). Ook met GHB rustig an goeie pauze tussen gebruik, is namelijk behoorlijk verslavend....
Klik om te vergroten...
Wil ik liever vanaf blijven haha, maar heb inderdaad gehoord dat het wel lekker kan zijn
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Coke is anders ook behoorlijk verslavend. Niet alleen ghb! Ik ken meerdere in mijn omgeving die met coke in de problemen zijn gekomen.

Veel plezier!
L
LekkermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uiteindelijk lekker aan de zuip gegaan met een paar puntjes sos omdat de rest in een dixi verdween maar ach, heerlijke avond gehad! En dat gaan we vandaag nog een keertje herhalen. Had toch een beetje het ‘xtc’ gevoel ofzo maar de intense blijheid was wel minder natuurlijk! Gisterochtend ook nergens last van dus hopen dat dat morgen weer zo is! 😁
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Handig? Nee. Best veel dat je naar binnen mikt in zo’n korte tijd. Nu het winter is neem ik aan dat je een lange pauze inlast zodat je vokgend jaar weer lekker kan gaan? Wil niet met het vingertje wijzen hoor maar je hebt best veel en vrij kort achter elkaar gebruikt. Kans dus dat je later er niks meer bij voelt. Empathy is dan weg, zo jammer om daar misbruik van te maken.
Echt, hoop wel dat je het leuk had op ADE.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."