Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nu drie keer naar een outdoor feest geweest en heb bij ieder feest 1 xtc pil in genomen. Super echter 12 uur op een xtc pil dat red je niet hooguit 6 uur. Mijn maten gebruiken speed, 2 uur later kwartje xtc en nog eens 2 uur later weer een kwartje xtc. In mijn ogen hebben ze een veel betere trip als alleen xtc( dat geven ze zelf ook aan), maar weet ondertussen dat deze combi niet goed is voor je.. Maar nu mijn vraag als ik begin van de dag gelijk een bommetje neem rond 12 uur(begin van het feest) en pas 7 uur later 1 kwartje xtc en later nog een kwartje is dit minder erg dan zo kort achter elkaar zoals mijn maten het doen?"
"Hoi, We gaan naar een festival en ik wil dan gelijk een halve pil xtc nemen en een uur later nog een kwart. om vervolgens uit te trippen, wat zou betekenen dat dit allemaal rond 16:00 uur is uitgewerkt??? nu ben benieuwd als ik dan om 20:00 weer een kwartje a Halve neem zou ik dan nog iets van het gevoel kunnen krijgen behalve meer energie? dus dit ipv verdeelt over de hele dag allemaal kwartjes."
"Fool zei: Ik ben bang dat er niet echt onderzoek is gedaan naar hoeveel meer of minder schadelijk iets langer wachten is, maar je kunt er wel vanuit gaan dat het nog steeds geen feestje in je bovenkamer is. Sowieso is een mate van schade aangeven erg lastig. Is gewone speed zonder XTC of misschien wel alleen 4-FA niet iets voor jou? Klik om te vergroten... Bedankt, dan hebben jullie mij overgehaald en bedankt voor jullie reacties, ik moet het idd maar niet gaan combineren. ik weet niet wat 4-FA is en ga dit maar is opzoeken qua info. ik heb nog nooit speed(bommetje) gebruikt, wat zou lekkerder zijn?"
"Ik ga zaterdag naar Extrema en aangezien ik pas nog xtc op heb, wil ik dit keer speed(bommetje) gebruiken. heb er nu 2 gekregen en laten testen over de 70% ...??? Hoe kan je het beste verdelen qua tijd en wat geven jullie als tip mee om je lichaam goed te laten voorbereiden? want heb geen zin om een dip of kater te krijgen de volgende dag. P.S. heb speed nog nooit gebruikt."
"Hallo allemaal, Ik heb afgelopen zaterdag toch twee bommetjes ingenomen(terwijl ik had gezegd dit niet te doen) 1e om half 2 en de 2e om half 4. daarna kwart xtc om 6 uur en half 8 en om 10 uur nog bijna een halve. Ik moet zeggen dat het niet mijn ding gaat worden, omdat ik niet het gevoel heb gehad dat de twee bommetjes iets extra's toevoegde, geen meer energie, niet meer praten of zelfvertrouwen. Wel had ik het gevoel dat ik minder aan het space was van de xtc. Heb wel heel veel water op en een aantal cola's. qua eten alleen een tosti... niet slim Dus ik ga het voortaan gewoon houden op xtc! Verder voel ik me nu nog steeds prima en heb geen kater of iets anders en slapen ging ook goed."