Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ronnai zei: Beeh allemaal antihistamines, zou er uberhaupt niks van kopen hehe Klik om te vergroten... En deze dan ? DOXYLAMINE SUCCINATE 25MG 96 Pills €29,99"
"takeasied zei: ronnai zei: Beeh allemaal antihistamines, zou er uberhaupt niks van kopen hehe Klik om te vergroten... de beste en sterkste pillen zijn nu(omdat er geen barbituraat meer worden voorgeschreven)flunitrazapam oftewel rohypnol a 2mg heerlijk en diazepam ook goed oxazepam 50mg ook goed slik niks wat je niet ken echt doe dat niet en ook deze middelen zijn verslaven ik reageer alleen omdat ik een hoop gevaarlijke troep zie en geloof me ik weet het. Klik om te vergroten... En zijn deze ook zomaar goedkoop te vinden op het internet ?"
"Winehouse zei: Die rare pillen moet je helemaal niet bestellen. Google: Oxazepam kopen Of iets dergelijks... Klik om te vergroten... Dankjewel, heb wat zitten zoeken en heb mensen gevonden die 10 x 30mg Oxazepam pillen verkopen voor 15€. Beter dan die Amerikaanse websites die 3$/pill vragen als je er 100 koopt."
"Dag iedereen. Ik zou graag willen weten welke drugs eigenlijk het minst schadelijk is om uit te gaan. Ik zoek naar een drugs die me een oppeppend gevoel zal geven. Met het minste schade aan je lichaam. Waar kan ik dus best met feesten ? Heb altijd gefeest met ketamine maar ben daar met gestopt wegens een te grote gewenning en wat andere nadelen."
"Ik was een hevige drug gebruiker. En ga liefst uit op Acid, Rave, Tekno, Hardcore feestjes. Die duren meestal wel wat langer en men maten blijven daar meestal ook wel lang. Maar ik kan geen drugs en alcohol meer gebruiken wegen PDS. En zo zonder oppeppende middelen kan ik het moeilijk later als 4-5u trekken. Dus wil ik wel iets zo gezond mogelijk een kans geven. Dankjewel voor de tip. Zal de thee binnenkort zeker eens proberen."
"Dankjewel voor de tips. Ik heb Yerba Mate eerst gekocht en een thee van gezet. Gewoon te verkrijgen in kruidenwinkels. Had gelezen dat dit echt vies was, vond het echt nog wel meevallen van smaak. Is wel een lekkere rush. Komt voornamelijk door de cafeine denk ik. Daarna heb ik guarana capsules gekocht. Ook te verkrijgen in de kruidenwinkels. Zachter, duurde wel langer. Maar zit ook gewoon cafeine in denk ik. Nu heb ik Kola noot besteld bij de apotheker. Mijn kruidenwinkel kon dit niet verkrijgen. Heb zeer veel goede meningen over dit gelezen op het internet. Ik ben benieuwd Na het weekend kan ik het ophalen bij de apotheker. Lekker euforisch naar het schijnt. Na het stoppen met drugs voel ik me nu vele beter, fitter, vrolijker , ... Deze kruiden bevatten meestal ook oppeppende middelen die ook niet zo gezond zijn, dat weet ik ook. Maar het idee dat ik mezelf wat gezonder aan het oppeppen ben is ook al goed. En die geranamine ga ik ook eens proberen dan, bedankt vor de tip."
"Is het mogelijk wat wodka of andere drank te koken en de dampen te inhaleren zodat je niets hoef te drinken. Indien wel is dit slechter voor je dan het gewoon te drinken ?"
"PabloPipaddo zei: Erg stom om te proberen. Mocht je het inderdaad door inhaleren in je bloedbaan kunnen krijgen, dan heb je geen enkel gevoel van de dosering. Als je overmatig alcoholgebruik erg tof vindt, dan kun je het nog het beste (rustig) opdrinken. Pas ook op met sterke dranken (in het bijzonder 40%+). Het duurt tot zo'n 30 minuten voordat alles is opgenomen in je bloed. Een half uur fanatiek Absinth drinken ga je niet met plezier navertellen. Je bent op de hoogte van de gezondheidsrisico's ? Klik om te vergroten... Heb vrienden van me hierover horen vertellen. En het klonk leuk om het zelf ook eens te proberen. Ik kan wel op het internet vinden dat mensen wodka bij hun Droogijs kappen en dan de dampen inhaleren. Maar alcohol koken ben ik nog niet tegengekomen. Maar dan zou ik toch ook best kunnen berekenen wat ik maximaal in promiles zou mogen binnenkrijgen ? Of begrijp ik het verkeerd."
"MDMA<3 zei: Waarom je neus verneuken en niet bommen?:P Klik om te vergroten... Ikzelf varrier zowat. Ik snuif graag, daarom begin ik de avond altijd met snuiven. Nadien schakel ik soms over op bommen, enkel en alleen omdat ik voel dat het niet goed is voor je neus. Brand wel vele harder als coke. En coke bom ik nooit."
"Ik heb echt geen idee wat ik best koop, Heb hier wat prijzen gekopierd, kan iemand me aub hierbij helpen ? 9. Arbid s 50mg 20 Tabletten € 16.51 kopen Arbid S 50Mg 50.000 mg diphenhydramine (Gepepharm) 14. Hoggar night 20 tbl. 20 Tabletten € 11.95 kopen Hoggar Night 20 Tbl. 25.000 mg doxylamine (Stada) 16. Galactopharm hopfen-kapseln 50 stk. 50 Capsules € 31.59 kopen Galactopharm Hopfen-Kapseln 50 Stk. 250.000 mg hop glens (Galactopharm Hans Sanders) 21. Me-sabona 100 kaps. 100 Capsules € 24.98 kopen Me-Sabona 100 Kaps. 164.000 mg melissa bladen (Sabona Natur) 30. Netisum forte 60 Capsules € 15.81 kopen NETISUM FORTE 120.000 mg valeriaan (PHERGAL)"