Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blackouts op LSD... ooh yes zeker wel, maar ik weet het ook niet zeker daarom noemen ze het denkik een blackout"
"ik denk dat ik toch zeker Lsd moet antwoorden hoor Btw ik ben net nieuw hierzo en zeg dan ook hier even, Hallo allemaal !! peace & love to you all !!"
"op de Roze olifant zei: Welkom goede smaak. Klik om te vergroten... dankje roze"
"Roze olifant zei: LSD en psilocybine. Veel ‘echtere’ en daardoor intensere euforie dan die van stimulanten (zelfs MDMA, terwijl dat al flink euforisch is op een andere manier). Het leuke van psychedelica-euforie vind ik ook dat je er niet van verzekerd bent. Hij is er niet altijd. Maar áls hij er is... Klik om te vergroten... perfecte aanvulling bij wat ik bedoelde"
"Trippen1999 zei: Bedankt voor de antwoorden. Ik ga me meer inlezen over LSD, klinkt leuk om een keer mee te maken. Klik om te vergroten... tof en wijs dat je je eerst informeert !! en voor als je er klaar voor bent: enjoy it !!"
"Ik vind 4fma echt niet lekker eigenlijk... Ik heb er lang wakker van geweest en had enkel met de eerste dosis (een veel te zware, door een vergissing) van 350 mg een beetje euforie maar daarna was ik mss 48 uur wakker... Terwijl ik wel ergens brak en moe was kon ik toch niet slapen.. Echt niet leuk.. Mss voor sommige wel.. Het was te speedy en dan nog niet eens speedy in elk geval 3 mmc was voor mij ook veel te teleurstellend en dan bedoel ik echt het fysieke achteraf... Dus die 2 dan nog eens combineren, nee dank je ik neem voortaan enkel nog psychedelica en disso's die zijn me waardig Peace and love !!"
"hallo allemaal, ik vroeg me af of ik na een stevige nacht op 3 mmc nog een kleine dosis 3 meo pcp kan nemen? gebruikte een gram 3 mmc gespreid over 15 uur.. ik weet wel dat het vrij veel is maar ik gebruik ook niet zo heel snel achter elkaar. 1 maal in de maand ofzo.. maar als ik het dan gebruik dan doe ik het wel stevig.. ik wou even informeren want heb geen ervaring met 3-meo-Pcp. Alvast bedankt."
"De Dunne zei: 1 keer per maand 3mmc is te vaak. Het is een serotonine gebruiker. Weliswaar minder dan mdma maar zeker een aanslag op je brein. Ook is 3mmc extra belastend voor je hart en bloedvaten. Dan ook nog een hele gram? Why? Nee, beter neem je niks meer nu en laat je je brein en lijf even bijkomen en herstellen. Een aantal maanden zelfs. Klik om te vergroten... ja ga ik toch zeker idd wel doen.. ik ga idd uitbollen want eigenlijk is die gram 3 mmc ook wat overdaad geweest hoor.. hij viel me gewoon wat licht uit kwa effect.. maar als ik het nu zo bekijk.. effect of niet, mijn lichaam heeft de klap gekregen en nu ga ik idd ff pauzeren voor een hele tijd"
"acht.zes zei: Na die absurde hoeveelheid 3mmc zou ik zeker geen 3MeO-PCP meer nemen. van psychonautwiki, betreffende combineren van 3MeO-PCP met stimulantia: Stimulants - Both stimulants and dissociatives carry the risk of adverse psychological reactions like anxiety, mania, delusions and psychosis and these risks are exacerbated when the two substances are combined. Ik zou trouwens maar eens gaan matigen met je 3mmc gebruik, zoals je het nu doet geraak je op lange termijn zeker weten in de problemen met je serotoninehuishouding. De reden dat je minder van je 3mmc hebt gevoeld de laatste keer zal wel eens kunnen liggen in het feit dat je serotoninevoorraad nog niet helemaal is aangevuld na de voorlaatste keer, en dan heb je dus meer nodig voor hetzelfde effect. Klik om te vergroten... tnx for the advice"
"<iframe width="100%" height="300" scrolling="no" frameborder="no" allow="autoplay" src=""></iframe> i call him without doubt the best psytrance artist / deejay of the entire scene... and i really know that this is a risky opinion but for me he is el padré de la Suomi-trance. wow ben zo lijp dat ik engels typ =p"